Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen aan Odido account lukt niet

  • 10 September 2023
  • 29 reacties
  • 2031 Bekeken

Ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.

icon

Beste antwoord door ArianneL 15 September 2023, 17:55

Bekijk origineel

29 reacties

@Marciano van Odido  Gelukt! 

ik had ondertussen ook met de helpdesk gebeld, daar heeft een collega van je ook wat gedaan.

Bedankt🤗

Reputatie 7
Badge +9

Hi @extraman2024, wat vreemd ik zie de mail nog steeds niet binnenkomen. De tweede mail die je naar het service e-mailadres hebt gestuurd, krijg ik sowieso niet binnen. Het gaat in dit geval om 1 voorletter, dus deze heb ik voor je toegevoegd. Beide abonnementen staan nu op exact dezelfde gegevens. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

@Marciano van Odido ik heb nogmaals een mail gestuurd nu met het casenummer Case: 70572126

In het onderwerp, misschien dat nu de mail terug te vinden is, en heb het naar service email adres gestuurd 

Done, hopelijk nu wel

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, wat vreemd, maar niet de eerste keer dat er een vertraging in zit hoor. Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Zou je het nog een keer willen doen? Ik hoop dat 'ie dan wel direct binnenkomt! 

Ok,  apart want mail heb ik gisteravond al verstuurd, dmv reply op de orginele odido mail 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @extraman2024, maakt niet uit hoor. Hajar is echter afwezig en we willen niet dat je onnodig wacht - we willen je natuurlijk zo snel mogelijk helpen! 

Ik zie de mail nog niet binnenkomen, maar dat kan soms even duren. Ik kijk vanmiddag nog eens om te zien of je mail al is binnengekomen en zo ja, dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Case: 70572126

Hi @extraman2024, ik zie dat je voorletters inderdaad niet helemaal overeenkomen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!

ok, dacht dat het zo moest

 

Dank marciano, ik heb op de mail gereageerd👍🏿

Kun je me laten weten wanneer ik het mobiele abonnement kan koppelen aan mijn vaste glasvezel abonnement,

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hi @extraman2024, ik zie dat je voorletters inderdaad niet helemaal overeenkomen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!

Ik heb Hajar eenprivé bericht gestuurd, met de gevraagde gegevens, omdat ik ook mijn mobiel niet kan koppelen aan mijn vaste abonnement.

 

Iets met voorletters?

Beste,

 

En nog meer, Zie dat mijn adres is gewijzigd.

Het juiste adres is:

[Verwijderd door moderator - Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]

 

Let vooral op het toevoeging van het huisadres

Beste

Nu het volgende:

Kreeg een mail, dat mijn klantenvoordeel is vervallen.

 

Hoezo dan?

 

John

 

Beste Marciano,

 

Wat mij betreft mag je voor mij ook de 3 abonnement koppelen.

Het gaat om de nummers:

XXX

XXX

XXX

 

[Moderator edit: Plaats geen 06-nummers of persoonlijke gegevens openbaar!]

 

 

Beste Marciano,

 

HELAAS

Heb de prepaid geregistreerd, dat is wel gelukt.

Echter het kopppelen van de andere 3x telefoons lukt nog steeds niet.

Zie wel dat via mijn odido https://www.odido.nl/my/naam nog steeds mijn naam nog verkeerd staat (zie eerdere berichten.

Dit zou moeten zijn zoals ook in de Mobiele abonnementen staat: J.A.M. van de Ven

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jo4z, goed dat alle abonnementen nu op exact dezelfde gegevens staan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er ook een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat in Mijn Odido. Dit kan heel goed de reden zijn dat je de rest niet kan toevoegen. Het is namelijk bekend dat e.e.a. vastloopt als er een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat. Op je overzicht zie je onder je 06-nummer, PrePaid en je Internet-abonnement staan: '’€ 5,- beltegoed cadeau. Registreer nu je naam, adres en woonplaats en krijg €5,- beltegoed cadeau.'’ Als je deze PrePaid registreert zou het moeten lukken om de rest van de abonnementen te koppelen. Een andere optie is om PrePaid (tijdelijk) los te koppelen. Ook dan zou je de abonnementen moeten kunnen koppelen. Als je wil kan ik dit ook voor je doen!

Laat je het me weten? Als je hulp nodig hebt, ben ik er voor je! 😊

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Hallo @jo4z_tm, dat is niet nodig! Ik los dit graag voor je op. Loop je tegen hetzelfde probleem aan? Is dat in de app? Zou je het voor mij kunnen proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt? Als je hetzelfde te zien krijgt, ontvang ik graag een screenshot hiervan. 

Ik verneem het graag! 

Groet, 

Pharwin

Zowel in de app als browser. Gisteren mijn voorletters in zowel de thuis/hoofd abonnement als in het mobile abonnement gelijk laten maken. helaas probleem blijft.
4 abonnement afsluiten ging al moeizaam, naar 3 verschillende winkels moeten gaan. En ook vaak daar kon men een abonnement niet afsluiten.
Eindelijk na 1,5 maand 4 tal mobile abonnementen afgesloten., krijg nu weer de uitdaging om het te koppelen (toevoegen bestaand abonnement) …. kan nu geen printscreen tonen (telefoon nummers niet thuis) melding: er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens. (dit na het invoeren van het telefoonnummer en de 4 cijferige sms)

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Hallo @jo4z_tm, dat is niet nodig! Ik los dit graag voor je op. Loop je tegen hetzelfde probleem aan? Is dat in de app? Zou je het voor mij kunnen proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt? Als je hetzelfde te zien krijgt, ontvang ik graag een screenshot hiervan. 

Ik verneem het graag! 

Groet, 

Pharwin

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

dank u 

Reputatie 7
Badge +14

@Collardgreens  en @Raoul1979  Ik heb het doorgegeven.

Maak de volgende keer liever een eigen onderwerp anders wordt dit misschien over het hoofd gezien daar het topic al 2 maanden oud is.

Nu even afwachten tot de hulptroepen zijn gearriveerd 😂👌🏻 het kan even duren.

 

waarschijnlijk kan Marciano ons wel helpen

Ik heb dit issue ook, is er iemand die mij hier mee kan helpen?

 

 

ik heb helaas hetzelfde probleem, 

Reageer