Sticky

[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

  • 27 February 2024
  • 29 reacties
  • 699 Bekeken
[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Niels2024, ik denk dat mijn collega je eigen topic eerder zag dan je reactie in dit topic, waardoor mijn collega daar probeerde je vraag op te lossen. Ik heb inmiddels ook contact met je gehad en ik heb je privébericht ook ontvangen (ik kom zo snel mogelijk bij je). Mochten we het niet kunnen oplossen en is het inderdaad een bug, dan nemen we dit zeker op als bug om door te geven aan de juiste afdeling. Mijn excuses dat deze reactie zo overkwam.

Ik verbaas me over je reactie. Ik meld hier een bug, waar om wordt gevraagd. De bug "automatisch inloggen" setting in Mijn Odido, leidt tot "pagina niet gevonden".

Mijn topic is niet hetzelfde, en in je reactie daar ga je ook helemaal niet in op deze bugmelding.

Sterker, de link "netwerkinstellingen" die je daar geeft leidt tot dezelfde foutmelding.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Niels2024, welkom op onze Community! Ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt: 

Daar heb ik zojuist in gereageerd en ik spreek je daar graag verder! Zullen we het centraal houden in één topic? Dan blijft het overzichtelijk voor de rest. Alvast bedankt! 

Wat ik meemaak nu: automatisch inloggen setting binnen app/account leidt tot : "pagina niet gevonden".

Reageer