Sticky

[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

  • 27 February 2024
  • 29 reacties
  • 691 Bekeken
[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden
Reputatie 7
Badge +16

Neem een kijkje in je Mijn Odido app en zie waar je tegenaan loopt. Schrijf dit op en help ons zoveel mogelijk bugs te vinden.

 

Wij zijn de Mijn Odido app aan het analyseren om te verbeteren waar mogelijk. Zie je een bug, kom je een foutje tegen of vind je dat iets beter, duidelijker of makkelijker kan? Geef het hieronder aan in een reactie en deel meteen de volgende info: telefoontype en product-combinatie (Odido Internet + TV in combinatie met Ben of Simpel Mobiel of Tele2 vast Internet + Odido/Ben/Simpel Mobiel).

 

Voeg zoveel mogelijk informatie toe en deel screenshots als dat kan. Wij gaan kijken hoe we deze verbeteringen dan kunnen uitvoeren zodat jullie een zo geoptimaliseerd mogelijke app in gebruik kunnen nemen. Het helpt als je de laatste versie van de app hebt geïnstalleerd. Alvast enorm bedankt!

 

P.s. We waarderen jullie hulp natuurlijk enorm, daarom hebben we voor degene die de best gevonden bug vindt, een leuk bedankje! 🎁

 

DISCLAIMER: Zorg er alsjeblieft voor dat alle eventuele persoonsgegevens of andersoortige privacygevoelige informatie verwijderd/vervaagd is in je screenshots. Zo zorgen we samen voor een nog veiligere online omgeving.

 

 


29 reacties

Reputatie 6
Badge +6

 Hallo @Wizfinger dank voor je feedback! Ik heb voor de feedback over de app navraag gedaan bij een collega die in het bezit is van een iPhone en zij gaf aan dat het gewoon werkt. Om er zeker van te zijn: gaat het om feedback indienen over onze app in de AppStore? Deze werkt namelijk gewoon wel! Zou je anders even je toestel opnieuw willen opstarten en/of uit- en weer in willen loggen uit de AppStore? 

Voor het verhaal voor het activeren van je eSIM via IDIN, dat kan best kloppen. We raden aan om het via een browser te doen, omdat je internetbankieren app je automatisch na de controle doorverwijst naar een browser. Als je de activatie in de app doet, wordt je niet meteen automatisch doorverwezen naar de app, omdat dit meestal naar een browser is. Hier kunnen we op dit moment niet veel in betekenen, maar ik ga dit zeker voor je doorzetten, in de hoop dat het aangepast kan worden. Maar weet dat je dit het beste via een browser kunt uitvoeren, zodat je altijd goed wordt doorverwezen en de activatie voltooid kan worden! 

Reputatie 6
Badge +2

@Waqqas Super, dank je wel! Ik heb het gelijk doorgegeven.

Reputatie 1

@Pharwin van Odido ja inderdaad de feedback doet het nu weer in de app.

Reputatie 1

Als je in de iOS app de 2FA wilt veranderen naar een authenticator app, dan krijg je twee knoppen te zien van de App Store en Google Play store waarin je een authenticator app kan vinden.

Als je op de App Store knop tikt, dan wordt echter de “Apple Store” app geopend (de winkel app van Apple waar je computers kan kopen). In deze store zijn geen apps aanwezig.

Het zou de “App Store” app moeten zijn die wordt geopend.

Reageer