Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account

  • 30 September 2022
  • 54 reacties
  • 2846 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Viooltje1968 

Als het klantnummer dat bij je mobiele abonnement hoort in je community profiel staat dan hoef je die gegevens niet steeds door te geven.

Reputatie 1

@Viooltje1968

Als het klantnummer dat bij je mobiele abonnement hoort in je community profiel staat dan hoef je die gegevens niet steeds door te geven.

Ik had de nummer voor mijn t-mobile thuis al ingevuld in mijn profiel en nu nog die voor mobiel … benieuwd.

Hoi hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn abonnement is van persoon gewisseld (van mijn vaders naam naar de mijne) en tevens verlengd, nu kan ik niet meer gebruik maken van de tmobile app omdat mijn 'abonnement aan een ander account gekoppeld is'. Ik zou het erg apriciëren als iemand dit probleem voor mij kan verhelpen. Bij voorbaat dank :). 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn abonnement is van persoon gewisseld (van mijn vaders naam naar de mijne) en tevens verlengd, nu kan ik niet meer gebruik maken van de tmobile app omdat mijn 'abonnement aan een ander account gekoppeld is'. Ik zou het erg apriciëren als iemand dit probleem voor mij kan verhelpen. Bij voorbaat dank :). 

Hoi! Superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer