Beantwoord

Tele2 abonnement toevoegen lukt niet

  • 6 September 2023
  • 26 reacties
  • 1016 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Gisteren ingelogd in de T-Mobile app, werd gelijk gevraagd om deze te updaten en werd nu dus de Odido app. Abonnement van T-Mobile internet was ook direct zichtbaar.

 

Geprobeerd om mijn Tele2 abonnement toe te voegen maar kreeg een melding dat dit nummer nog gekoppeld was aan een ander account. Nummer in de Tele2 app ontkoppeld en nu kwam ik een stapje verder.

 

Krijg nu op mijn mobiel de verificatiecode maar zodra ik die invoer een foutmelding dat het koppelen niet is gelukt. Beide abonnementen staan op mijn naam met identieke gegevens en emailadres.

 

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Bij voorbaat dank! 😀

icon

Beste antwoord door GVeen 8 September 2023, 10:40

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ttdevries, ik heb al je persoonlijke gegevens uit je reactie verwijderd. Deze staan hier namelijk openbaar en iedereen kon ze zien. Om het overzicht te bewaren kun je mij of Hajar een privébercht sturen door op onze naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’. Dan helpen we je graag verder!

Update: Ik heb je gegevens in een privégesprek gestuurd. Ik maak een case voor je aan!

Reageer