Beantwoord

Toevoegen bestaand abonnement lukt niet

  • 17 January 2024
  • 27 reacties
  • 354 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer al een tijdje ons bestaand internet+TV en mobiele abonnementen toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en elke keer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen/willen helpen? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 January 2024, 15:28

Bekijk origineel

27 reacties

Hoi @SRS77, fijn om te lezen dat contractovename geregeld is! Ik zie hem inderdaad staan. Ik heb het oude Mijn Odido-account zojuist verwijderd, dus deze zit niet meer in de weg. Ik heb je voorletter voor Mobiel gewijzigd naar S (i.p.v. S.R.) en je huisnummertoevoeging toegevoegd, zodat deze overeenkomen met Internet + TV. Over 30 minuten moet het lukken om je mobiele abonnement aan Mijn Odido te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Het is gelukt om het toe te voegen. Dankjewel.

Er staat een mobiel nummer eindigend op 344 op hetzelfde adres ingeschreven bij klantvoordeel. Ik weet niet van wie dit nummer is en het nummer verwijderen lukt mij niet. Kan jij dit misschien doen?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @SRS77, fijn dat het is gelukt! Wat apart, ik stuur je even een privébericht met een naam. Hopelijk heb je dan meer duidelijkheid! 

Reageer