Beantwoord

Abonnement bij T-mobile met OnePlus 10 Pro

  • 1 April 2022
  • 2 reacties
  • 1006 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement bij mijn huidige provider T-Moblie verlengen met een nieuw toestel: OnePlus 10 Pro. Dit kan niet via de website van T-Mobile, maar wel via de site Mobiel.nl. Ik heb net gebeld met de klantenservice en daar geven ze aan dat ze het ook raar vinden, maar dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Vreemd toch. Ik kan dus niet mijn abonnement verlengen bij T-mobile met de OnePlus 10 Pro, maar ik kan wel een T-Mobile abonnement afsluiten bij Mobiel.nl met de OnePlus 10 Pro…. Ik dacht dat ik via de klantenservice een goede deal kon sluiten, maar helaas..! Iemand ideetjes?

Ik wil niet het toestel los kopen, met mijn huidige sim only abonnement. 

Alvast bedankt voor jullie reacties..!

icon

Beste antwoord door Cristien 1 April 2022, 20:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Vishwe11 Leuk dat je wilt verlengen, dat kan en mag ook bij Mobiel.nl en/of Belsimpel. Ze bieden dezelfde abonnementen van TM-mobile met regelmatig meer korting op de telefoon dan bij TM.
Mijn vrienden zitten allemaal bij TM maar verlengen ook bij mobiel.nl.

De aanbiedingen bij TM zijn voor iedereen gelijk. Dus een grotere korting dan op de site staat zit er meestal niet in.

 

Als wij je verder nog advies kunnen geven lezen we het graag!

Fijn weekend.

 

Ps. Ook bij mobiel.nl krijg je de eventuele klantenkorting van TM

Bron: Mobiel.nl 

Betaal tijdelijk géén aansluitkosten t.w.v. € 25,- bij je T-Mobile abonnement.

Combineer meerdere T-Mobile mobiele abonnementen en/of T-Mobile Thuis en ontvang 2 GB extra data en tot € 10,- korting per maand.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vishwe11 

En als het toestel niet op de T-mobile website staat dan betekent dat meestal dat het toestel niet op voorraad is en dat er nog geen informatie is over wanneer het toestel verwacht wordt.