Beantwoord

BKR registratie


Goedemiddag,

 

Ik heb vorige week voor een hypotheek lening aangevraagd, ik kreeg te horen dat ik bij Odido een negatieve codering heb, ik wil graag hierdoor hulp.:(

 

registratie heeft een einddatum van 2026 maar ik heb op dit moment geen tijd omdat ik nu geen Wooning heb en pas ben getrouwd,, :(

 

volgende gegevens staan in mijn bkr:

 

Registratie datum
29-4-2019

Eerste aflossing
26-5-2019

Verwachte einddatum
26-4-2021

Werkelijke einddatum
10-5-2021

 

Dit krediet wordt 10-5-2026 verwijderd

 

 

kan iemand mij hierbij helpen aub.

 

met vriendelijke groet

Semih kart

Contractnummer
NHSRQ0000127774

 

Consumentnummer:

84755404

icon

Beste antwoord door semih42 3 April 2024, 16:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Semih, van harte welkom op de Community en nog gefeliciteerd met je huwelijk! Bedankt voor alle gegevens. Gaat het om het 06-nummer met 30 op het eind? Zo niet, zet dan even het betreffende 06-nummer in je profiel. Dit kan onder Klantnummer. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Bedankt voor uw antwoord Marciano,

 

echter weet ik niet meer welke 06 nummer ik toen gebruikte.

ik kan u wel mijn oude adres doorgeven van toen.

XXX

 

en mijn nieuwe adres sinds 2021:

XXX

 

geboortedatum:

XXX

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Alles in je topic staat openbaar]

Reputatie 7
Badge +14

hoi @semih42 ,

Je geeft aan dat er een negatieve registratie is? Dat valt niet uit die informatie te halen.

Gaat het alleen een registratie van een toestellening die niet als afgelost is gemeld of is er een Achterstand geweest (A2 registratie) en is die dan wel of niet als Hersteld gemeld?

In dat laatste geval zal na 5 jaar nadat het Herstel heeft plaatsgevonden (alle facturen zijn uiteindelijke betaald) de registratie door het BKR worden verwijderd. 

 

 

het gaat om die coderingen die vermeld waren via Odido.

 

die gaan echter weg over 2 jaar, maar ik wilde vragen of het nu ook weg kan behaald worden door Odido.

want ik heb dit als advies gekregen dat ik met Odido contact kan opnemen en hulp om vragen...

Reputatie 7
Badge +9

Hi Semih, bedankt voor de extra informatie en je screenshot! Ik ben inmiddels op het juiste 06-nummer uitgekomen. Deze eindigt op 30. Klinkt dat bekend? Ik heb inmiddels de vraag uitstaan bij mijn collega van Finance/BKR om jouw situatie te bekijken en of we de Herstelcode kunnen verwijderen. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten!

Hi Semih, bedankt voor de extra informatie en je screenshot! Ik ben inmiddels op het juiste 06-nummer uitgekomen. Deze eindigt op 30. Klinkt dat bekend? Ik heb inmiddels de vraag uitstaan bij mijn collega van Finance/BKR om jouw situatie te bekijken en of we de Herstelcode kunnen verwijderen. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten!

Heel erg bedankt Marciano!

jaa 30 op het eind had ik wel een 06 nummer klopt.dat ben ik …

bedankt 

ik wacht op uw reactie.

🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Reputatie 7
Badge +9

Hi Semih, daar ben ik alweer met een update! Ik heb er direct met mijn collega naar gekeken en hij heeft de bijzonderheidscode net afgemeld en verwijderd. Wellicht duurt het heel even voordat het (BKR)systeem dit heeft verwerkt, maar dit zou nu opgelost voor je moeten zijn. Laat je het me weten of het is gelukt met je hypotheek-aanvraag? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat alles snel wordt goedgekeurd voor je! 😄

Hi Semih, daar ben ik alweer met een update! Ik heb er direct met mijn collega naar gekeken en hij heeft de bijzonderheidscode net afgemeld en verwijderd. Wellicht duurt het heel even voordat het (BKR)systeem dit heeft verwerkt, maar dit zou nu opgelost voor je moeten zijn. Laat je het me weten of het is gelukt met je hypotheek-aanvraag? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat alles snel wordt goedgekeurd voor je! 😄

 

owwwww wat goedddd. heeel erg Bedankt ik ben erg blij nu 😍😍😍😍 ik ga meteen weer naar hypotheek adviseur deze week en ik laat hier zeker reactie achter!!!!!!!!

 

top man ben erg blij 🙏🙏🙏🙏🥹🥹🥹🥹🥹

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan, Semih en jij ook bedankt voor je enthousiaste bericht. Superleuk om te lezen! 😁

Reageer