Contact met Chubb Verzekering

  • 24 January 2024
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Goedemiddag,

14 dagen geleden is mijn telefoon gevallen en wil hem graag laten repareren via mijn Chubb verzekering.

Met een andere telefoon heb ik dit ook weleens gehad en was het zo geregeld, ingelogd, aangemeld en binnen een paar dagen had ik mijn telefoon gerepareerd terug.

Nu kan ik niet Inloggen op hun website, bellen op verschillende tijdstippen en dagen ook dan krijg ik geen contact en al 3 keer een mail gestuurd ook dan krijg je geen contact.

Vanmorgen gebeld met de klantenservice van Odido en die kunnen mij ook niet verder helpen, gewoon blijven bellen en mailen tot je antwoord krijgt is het antwoord.

 

Heeft er iemand hier ook ervaring mee en hoe nu verder?


8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Naantje30, van harte welkom op onze Community! Wat gek dat Chubb nergens op reageert. Dit is een partner via ons die de toestelverzekeringen aanbiedt. Wanneer had je de mail naar ze verstuurd en had je telefonisch contact met ze opgenomen? Hoe lang heb je bijvoorbeeld in de wacht gestaan en heb je het ook nog langer geprobeerd? Naar welk e-mailadres heb je gemaild? Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen op hun website? Zou je het eventueel kunnen proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Je hebt namelijk je polisnummer nodig om in te kunnen loggen, deze kun je vinden in de omschrijving van je bankafschrift van Chubb. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Hallo @Naantje30, van harte welkom op onze Community! Wat gek dat Chubb nergens op reageert. Dit is een partner via ons die de toestelverzekeringen aanbiedt. Wanneer had je de mail naar ze verstuurd en had je telefonisch contact met ze opgenomen? Hoe lang heb je bijvoorbeeld in de wacht gestaan en heb je het ook nog langer geprobeerd? Naar welk e-mailadres heb je gemaild? Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen op hun website? Zou je het eventueel kunnen proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Je hebt namelijk je polisnummer nodig om in te kunnen loggen, deze kun je vinden in de omschrijving van je bankafschrift van Chubb. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Hoi,

Mijn eerste mail is van 10 januari j.l. en daarna nog 2 keer. Ik heb gemaild naar claim@chubbverzekering.nl en naar vraag@chubbverzekering.nl.

Ik heb verschillende browsers geprobeerd en het cachegeheugen ook al een keer gewist. Ik heb op verschillende tijdstippen en dagen gebeld ( zelfs op zaterdag) en hang elke keer zo'n 10 tot 20 minuten aan de lijn zonder dat er opgenomen wordt. Op dit moment hang ik ook al weer zo'n 10 minuten aan de lijn.

Als ik wil inloggen dan geef ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in en als ik geluk heb kom ik in het volgende scherm en kan ik aangeven in welke taal ik wil en dan gaat hij weer terug naar het scherm waar je je gebruikersnaam moet opgeven. 

Ik heb het ooit met een andere telefoon ook gehad dat hij was gevallen en toen was het zo gebeurd het melden via internet en het repareren van de telefoon.

Kortom heb ik al van alles geprobeerd voordat ik hier mijn vraag stelde, het lijkt me sterk dat alleen ik hier last van heb en zou ook niet weten hoe ik wel contact kan krijgen en mijn telefoon kan laten maken.

Reputatie 6
Badge +6

@Naantje30 dank voor de toelichting! Wat gek zeg, ze zouden gewoon bereikbaar moeten zijn, zodat je een claim kunt indienen om je toestel te laten repareren. Ik heb nog wel een ander e-mailadres voor je, namelijk deze: klacht@chubbverzekering.nl. Hier zouden ze binnen een paar werkdagen bij je terug moeten komen met een reactie. Zou je dat e-mailadres eens kunnen proberen? Ik zou je ook willen vragen om het telefonisch gewoon blijven te proberen, je krijgt ze dan vast wel te pakken! 

@Pharwin van Odido Ik ga het proberen via dat emailadres, dank je wel. Ik heb gister weer een half uur aan de lijn gehangen zonder dat er opgenomen werd. Het is goed dat ik onbeperkt bellen in mijn abbo heb.

 

Reputatie 6
Badge +6

@Naantje30 Als je na een paar werkdagen geen reactie hebt ontvangen, laat het dan even weten in dit topic. Dan gaan we zoeken naar een andere manier om contact met ze te verkrijgen! 

@Pharwin van Odido afgelopen week gebeld met de algemene klantenservice van Chubb en daarna een mail gestuurd naar 'info.benelux@chubb.com'. Ook nog gebeld met de het voor mij bekende telefoonnummer van Chubb voor de toestelreparatie maar er werd wederom niet opgenomen. Ik vindt het echt ronduit belachelijk dat ik op geen enkele manier mijn toestel kan aanmelden voor reparatie of uberhaupt contact kan krijgen. Ik heb er aan gedacht om de bedragen die elke maand afgeschreven worden te storneren maar dan krijg je dat gezeik weer dat er niet betaald is.

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, @Naantje30. Heb je toevallig nog een antwoord gehad nadat je hebt gemaild met klacht@chubb.nl? hier zou je namelijk altijd antwoord op moeten krijgen! Laat je het mj weten? 

Ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, @Naantje30. Heb je toevallig nog een antwoord gehad nadat je hebt gemaild met klacht@chubb.nl? hier zou je namelijk altijd antwoord op moeten krijgen! Laat je het mj weten? 

@Johrick van Odido ik hoor van niets of niemand iets terug.

Reageer