Beantwoord

EAN code.

  • 28 January 2024
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste,

Voor de promoties heb ik dus de streepjes code en EAN-code nodig. Laat deze sticker nou juist door mijn zoontje kapot zijn gescheurd. Niet te lezen en niet te gebruiken. Kan ik deze opnieuw aanvragen? 

Mvg Marina 

icon

Beste antwoord door eric 2 February 2024, 09:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Marina, van harte welkom op de Community! Leuk dat je een Samsung toestel hebt besteld. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Samsung actie. Dat je zoontje de sticker met EAN-code kapot heeft gescheurd, kan het erg lastig maken. 

Samsung vraagt bij het registeren van de actie namelijk o.a. om een foto van de sticker waar zowel je IMEI- als EAN-code op staan. Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met Samsung om te kijken wat ze voor je kunnen doen (laat ze vooral ook even weten dat je de rest van de gevraagde gegevens wel op orde hebt). Ik kan de EAN-code namelijk niet terugvinden of opnieuw opvragen. Laat je het me weten wat Samsung heeft gezegd? Ik hoor het graag van je! 😄

Helaas heb ik al 2 keer met Samsung gebeld en met tmobile. Tmobile gaf aan dat ik mijn telefoon kon terug sturen en een nieuwe kon krijgen, maar helaas is de actie afgelopen van het geld terug van de 512 MB. Dus nu zou het alleen om het horloge gaan. Ook hiervoor is er een EAN code nodig, maar niemand kan mij dus hierbij helpen. Aangezien mijn andere telefoon kapot is helaas, is terug sturen ook geen optie.

Is er nog een andere mogelijkheid voor het horloge?

Mvg Marina 

 

Reputatie 7
Badge +14

Een EAN sticker is juist alleen op dat doosje zichtbaar en wordt als bewijs door Samsung gevraagd om te voorkomen dat cadeau’s onterecht worden toegekend. Deze acties zijn door fabrikanten inderdaad voorzien van actievoorwaarden waarin termijnen en de toe te sturen informatie heel strict wordt gehanteerd. Als de actie periode voorbij is en je kan niet de juiste informatie naar Samsung sturen, dan gaat het helaas over.

Reageer