Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 4

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

7606?  Dan moet je lang wachten, ik heb een vriend die al heel lang op 7555 wacht, en 7606 moet misschien echt zes weken wachten

Nummers zeggen helemaal niks! Hier zitten o.a. ook telefoons, tablets en losse abonnement bij. 

Ik weet dat het bestelnummer de telefoon bevat, maar zijn de rederijen niet allemaal AMP?  Ik heb een vriendin die bij AMP werkt, en zij vertelde me dat de levering begint in de volgorde van het bestelnummer, dus hoewel het bestelnummer niet kan zeggen hoeveel mensen een ultra hebben besteld, als de bestelling vooraan blijft staan,  betekent dat bestellingen meer tijd nodig hebben om te worden afgeleverd en dat deze als eerste moet worden ontvangen met het laagste bestelnummer

Reputatie 4

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

En welk bandje?

Reputatie 5

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Snap sommigen echt niet, je koopt een horloge van bijna 1000 euro en vervolgens ga je op een bandje bezuinigen 🤔 

 

Zoals ik al eerder meldde, heb bijna al mijn Nike sportbandjes voor mijn Apple Watch 6 van Aliexpress, die zien er prima uit en doen ‘wat mij betreft’ niet onder voor het origineel. Heb van de AWU van elk één bandje besteld om te bekijken wat de kwaliteit ervan is, misschien valt het mee en misschien valt het tegen, we gaan het meemaken 😉

‘Nike’ bandjes of Nike bandjes?

Reputatie 2

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

7606?  Dan moet je lang wachten, ik heb een vriend die al heel lang op 7555 wacht, en 7606 moet misschien echt zes weken wachten

Nummers zeggen helemaal niks! Hier zitten o.a. ook telefoons, tablets en losse abonnement bij. 

Ik weet dat het bestelnummer de telefoon bevat, maar zijn de rederijen niet allemaal AMP?  Ik heb een vriendin die bij AMP werkt, en zij vertelde me dat de levering begint in de volgorde van het bestelnummer, dus hoewel het bestelnummer niet kan zeggen hoeveel mensen een ultra hebben besteld, als de bestelling vooraan blijft staan,  betekent dat bestellingen meer tijd nodig hebben om te worden afgeleverd en dat deze als eerste moet worden ontvangen met het laagste bestelnummer

Nee het is zeker niet het geval dat een order compleet is maar moet wachten omdat het ordernummer ervoor niet compleet is. Dat zou betekenen dat men bij een iPhone launch ellenlang zou moeten wachten op een simpele sim only (deze staan ook tussen deze ordernummers alsmede afhaalorders) aangezien iPhone’s vaak weken kunnen duren. Het uitleveren van een AW en iPhone gaat op basis van ordernummer thats it.
 

Dat een ordernummer veel hoger is dan een ander zegt inderdaad niets wellicht zit er maar een ultra tussen en ben je zo aan beurt en heb je dus geluk. 

Reputatie 3

De medewerkers van de klantenservice zijn ook onwetend, dreunen een standaard ingestudeerd verhaal op en roepen dan dat er 6 tot 8 weken levertijd is 😁 Ze zullen het vast goed bedoelen maar qua informatiebron heb je er weinig aan.

 

Heb wel te horen gekregen dat als je het bestelde niet laat bezorgen door AMP maar gekozen hebt voor afhalen in de shop, je op de bestelstatus pagina geen indicatie krijgt. 

Reputatie 7
Badge +14

Check ook even bij Apple of een Apple forum. Blijkbaar is dit antwoord niet snel te vinden. 

Reputatie 5

Bij apple vandaag besteld en gelijk opgehaald❤️

Is er dan wel winkelvoorraad bij Apple? Wanneer ik op de site kijk, is de verwachte levering pas ergens rond 20 oktober en is er nooit winkelvoorraad.

Reputatie 2

Kan ik niet een eSIM Only aanschaffen en enkel deze instellen op een standalone Apple Watch SE.
Zodat deze een eigen nummer heeft.

Ik ben niet op zoek naar een MultiSim oplossing. Maar een iPhone en Apple Watch met eigen telefoonnummer. 

Besteld op 03-01, maar nog steeds niks gehoord erover. 

Ordered 15/10, picked up today 15/11!

mobdro 2022

Reputatie 1

Heb hem gewijzigd afgelopen zaterdag naar de kleur oranje .

Zou direct leverbaar moeten zijn .

Nog niks gehoord wanneer ik hem af kan halen .

Vraag me af of de levertijd wel klopt .

Wat is jullie tijdslijn voor Family Setup ondersteuning? Ik wil graag een Apple Watch voor m'n zoontje kopen die nog geen telefoon heeft.

Dit zou ik ook heel graag willen weten!

Hi allemaal,

Leuk om deze enthousiasme te zien! De Apple Watch Series 8 is vanaf 14:00 te bestellen. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen krijgt! 

Hi Hajar,

Kan je ook aangeven wanneer T-Mobile NL Apple family set up voor de watch zal ondersteunen?

T-Mobile USA biedt deze ondersteuning al:

https://www.apple.com/watch/cellular/#table-family-setup

Thanks!
Linda

Duitsland inmiddels ook. https://www.telekom.de/unterwegs/hersteller/apple/apple-watch-familienkonfiguration

Hopelijk volgt T-Mobile NL snel...

 

Reputatie 7
Badge +14

Kan ik niet een eSIM Only aanschaffen en enkel deze instellen op een standalone Apple Watch SE.
Zodat deze een eigen nummer heeft.

Ik ben niet op zoek naar een MultiSim oplossing. Maar een iPhone en Apple Watch met eigen telefoonnummer. 

Nee, er is alleen een multisim oplossing in het aanbod. Geen eigen esim voor de watch.  Als je het echt nodig hebt, dan schaf je dus een klein abonnement plus de multisim optie aan en na installatie kun je de iPhone weer uitzetten/veranderen.

Reputatie 2

Onlangs heb ik online 8e-variant besteld via T-Mobile, maar telkens als ik probeerde te betalen via iDEAL, gaf ie aan dat de betaling van 48 cent was mislukt. Hoewel ik telkens een foutmelding kreeg, is de betaling uiteindelijk wel gelukt via creditcard uit te voeren (dit is ook te zien op de credit card overzicht online - staat aangegeven als reservering betaling door T-Mobile). Echter, op de een of andere manier wordt er nog steeds aangegeven alsof de betaling moet worden voldaan door T-mobile (kreeg een email reminder). Kan iemand me hiermee helpen?

 

Leuk om deze enthousiasme te zien! De Apple Watch Series 8 is vanaf 14:00 te bestellen. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen krijgt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @samnl, tof dat je de Apple Watch hebt besteld! Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer. Dan duik ik er direct voor je in! 

Apple Watch Ultra Ocean Band blauw besteld op 18 november maar eerste betaling pas voltooid op 21 november. Vandaag bericht gekregen dat ze morgen kunnen leveren. Levering dus op 1 december. 1,5 week later. Nice!

Reageer