FAQ & Levertijden Google Pixel 8 en 8 Pro

  • 4 October 2023
  • 24 reacties
  • 2061 Bekeken
FAQ & Levertijden Google Pixel 8 en 8 Pro
Reputatie 7
Badge +9

De gloednieuwe Google Pixel 8 | Google Pixel 8 Pro

Google lanceert weer twee spectaculaire toestellen. Voor al je vragen over de Google Pixel 8 en 8 Pro ben je hier op het juiste adres!
 



Geweldig nieuws – jouw nieuwe Google Pixel 8 en Google Pixel 8 Pro zijn vanaf woensdag 4 oktober 2023 te bestellen voor pre-order. Op donderdag 12 oktober 2023 start de verkoop van deze toestellen en deze zullen direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

 

Informatie over de levertijden Google Pixel 8 | Google Pixel 8 Pro

De Google Pixel 8 en Goole Pixel 8 Pro zijn direct leverbaar!

 

 Alles over de Google Pixel 8 Pro

Waarom de Google Pixel 8 Pro jouw nieuwe toestel moet worden? We zetten alle voordelen voor je op een rijtje:

  • Krijg nog sneller meer gedaan
  • Hoor je gesprekspartners duidelijk, zelfs als ze op een rumoerige plek zijn
  • Bespaar tijd en krijg meer gedaan met de Google Assistent
  • Dankzij AI van Google kan de Google Assistent je helpen om bijvoorbeeld gesprekken duidelijk te verstaan en in andere talen te communiceren
  • Volg realtime tekst en gesprekken in je eigen taal met Live vertalen
  • Krachtige functies beschermen jou en je gegevens
  • 4 uitzonderlijke camera’s. Volledig Geüpgraded (zie toestelspecificaties)
  • Foto's met volledige resolutie. Volledige creatieve vrijheid
  • Betere foto's bij weinig licht. Als het verschil tussen dag en nacht
  • Strak en stijlvol, met een kristalhelder scherm
  • Geweldige video’s bij elke take; geweldige videokwaliteit en professionele videoverwerking

 

Toestelspecificaties | Google Pixel 8 Pro

Benieuwd naar alle toestelspecificaties van de Google Pixel 8? Bekijk ze in onze webshop!

Hieronder zetten we alvast aan aantal specificaties voor je op een rij:

  • Scherm – Super Actua-scherm van 6,7 inch tot 120 Hz
  • Camera voorzijde – 10,5MP
  • Camera groothoeklens – 50MP
  • Camera ultragroothoeklens – 48MP
  • Camera telelens – 48MP met 5x optische zoom
  • Camerasoftware – Zoom met hoge resolutie tot 8x

 

Kleuren:

De Google Pixel 8 Pro komt in AANTAL geheugenvarianten en 3 kleuren:

  • Zwart (Obsidian)
  • Wit (Porcelain)
  • Blauw (Bay)

 

Koop de nieuwe Google Pixel 8 Pro en krijg kosteloos een Google Pixel Watch 2.

Bestel nu de Google Pixel 8 Pro en krijg kosteloos de Google Pixel Watch 2 t.w.v. € 399.

  • Actieperiode: woensdag 4 oktober tot en met maandag 16 oktober 2023
  • Lees de voorwaarden op deze pagina en claim jouw Google Pixel Watch 2

 


 

Alles over de Google Pixel 8

Waarom de Google Pixel 8 Pro jouw nieuwe toestel moet worden? We zetten alle voordelen voor je op een rijtje:

  • Krijg nog sneller meer gedaan
  • Hoor je gesprekspartners duidelijk, zelfs als ze op een rumoerige plek zijn
  • Bespaar tijd en krijg meer gedaan met de Google Assistent
  • Dankzij AI van Google kan de Google Assistent je helpen om bijvoorbeeld gesprekken duidelijk te verstaan en in andere talen te communiceren
  • Volg realtime tekst en gesprekken in je eigen taal met Live vertalen
  • Krachtige functies beschermen jou en je gegevens
  • 4 uitzonderlijke camera’s. Volledig Geüpgraded (zie toestelspecificaties)
  • Foto's met volledige resolutie. Volledige creatieve vrijheid
  • Betere foto's bij weinig licht. Als het verschil tussen dag en nacht
  • Strak en stijlvol, met een kristalhelder scherm
  • Geweldige video’s bij elke take; geweldige videokwaliteit en professionele videoverwerking

 

Toestelspecificaties | Google Pixel 8

Benieuwd naar alle toestelspecificaties van de Google Pixel 8? Bekijk ze in onze webshop!

Hieronder zetten we alvast aan aantal specificaties voor je op een rij:

  • Scherm – Actua-scherm van 6,2 inch tot 120 Hz
  • Camera voorzijde – 10,5MP
  • Camera groothoeklens – 50MP
  • Camera ultragroothoeklens – 12MP
  • Camerasoftware – Zoom met hoge resolutie tot 8x

 

Kleuren en geheugen:

De Google Pixel 8 komt in AANTAL geheugenvarianten en drie kleuren:

  • Zwart (Obsidian)
  • Groen (Hazel)
  • Roze (Rose)


 

Koop de nieuwe Google Pixel 8 en krijg kosteloos de Google Pixel Buds Pro.

Bestel nu de Google Pixel 8 en krijg kosteloos de Google Pixel Buds Pro t.w.v. € 229.

  • Actieperiode: woensdag 4 en maandag 16 oktober 2023
  • Lees de voorwaarden deze pagina en claim jouw Google Pixel Buds Pro

 

FAQ

Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de Odido Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de Odido webshop of Odido Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de Odido webshop of Odido Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de Odido webshop of Odido Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


24 reacties

Ik heb net verlengd, maar kan in de mail of samenvatting bestand niks terug vinden over de Pixel Watch 2.

Maakt dat iets uit?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, dat klopt is een actie vanuit de fabrikant.  Volg even de link uit de beschrijving naar Google.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb net verlengd, maar kan in de mail of samenvatting bestand niks terug vinden over de Pixel Watch 2.

Maakt dat iets uit?

Pas vanaf 28 oktober is het mogelijk om via Google de Pixel Watch 2 aan te vragen. 

Heb woensdag verlengd met de Pixel 8 Pro en kreeg donderdag mail met onderstaand bericht:

"We verwachten je bestelling nu rond 12 oktober 2023."

Betekent dit dat hij de 12e verstuurd (en dus de 13e geleverd) wordt of dat het toestel de 12e thuis geleverd wordt? Dank vast!

Reputatie 7
Badge +14

Rond 12 oktober. Dus kan ook de 13e worden. Moderators hebben geen zicht op exacte aantallen die Google gaat leveren en het aantal pre-orders voor elk type. Even afwachten dan krijg je volgende week een update vanuit het magazijn.

Bedankt voor de reactie, we wachten in spanning af 😉

Vorige week gelijk een pre-order gedaan en ook een bevestigingsmail ontvangen, gaat om een verlenging maar als ik de bestelstatus opzoek is deze niet gevonden. 

Ook zie ik nergens in mijn account deze verlenging of bestelling terug, hebben meer mensen dit? Ga morgen even de klanten service benaderen om er zeker van te zijn of alles goed is gegaan. 

 

En hoop dat ik de telefoon morgen kan ophalen 😁

​​​​

Heb hetzelfde en had ook meteen de pre-order op 4 oktober gedaan met ophalen in de winkel.

De chatbot kon mijn bestelling ook niet vinden bij een check vandaag.

 

EDIT: verwacht het maar niet voor 23 oktober 

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/actuele-levertijden-vanaf-12-oktober-2023-224670

Dit is balen want ik heb het juist bij Odido besteld om het mee te nemen op vakantie. Nu komt het pas 2 weken later.

Dit is echt balen. 

 

EDIT: verwacht het maar niet voor 23 oktober 

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/actuele-levertijden-vanaf-12-oktober-2023-224670

Dit is balen want ik heb het juist bij Odido besteld om het mee te nemen op vakantie. Nu komt het pas 2 weken later.

Dit is echt balen. 

 Oww jeetje had preoder ook op 4 okt gedaan, in de hoop dat vooraad bij winkel lag (in USA en UK wel het geval las ik op reddit) Maarja niets aan te doen krijgen vanzelf bericht beetje jammer is het wel had. vanmorgen wel even klantenservice gebeld bij hun stond mijn bestelling er wel in dus dat is igg goed om te weten.

 

Elk geval goede vakantie heb je iets moois als je terug komt! 

Hoe zit dit nu met het aanvragen van de Pixel buds pro? Bij het toevoegen van de telefoon aan mijn bestaande abbonement heb ik geen factuur gekregen. Bij het aanvragen van de deal bij Google moet je een factuur meegeven van voor 16 Oktober. Wordt de besteldatum dus ook in vermeld in de factuur als deze telefoons verzonden worden?

 

EDIT: verwacht het maar niet voor 23 oktober 

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/actuele-levertijden-vanaf-12-oktober-2023-224670

Dit is balen want ik heb het juist bij Odido besteld om het mee te nemen op vakantie. Nu komt het pas 2 weken later.

Dit is echt balen. 

 Oww jeetje had preoder ook op 4 okt gedaan, in de hoop dat vooraad bij winkel lag (in USA en UK wel het geval las ik op reddit) Maarja niets aan te doen krijgen vanzelf bericht beetje jammer is het wel had. vanmorgen wel even klantenservice gebeld bij hun stond mijn bestelling er wel in dus dat is igg goed om te weten.

 

Elk geval goede vakantie heb je iets moois als je terug komt! 

Thanks! Heb net een sms ontvangen. Lijkt erop dat de eerste batch dus wel optijd is. Alles daarna waarschijnlijk 23-10

Hoe zit dit nu met het aanvragen van de Pixel buds pro? Bij het toevoegen van de telefoon aan mijn bestaande abbonement heb ik geen factuur gekregen. Bij het aanvragen van de deal bij Google moet je een factuur meegeven van voor 16 Oktober. Wordt de besteldatum dus ook in vermeld in de factuur als deze telefoons verzonden worden?

Was mij ook niet meteen duidelijk, maar staat op de voorwaarden pagina uitgelegd.

https://reward-promos.com/launch2023

Zal waarschijnlijk het samenvatting PDF bestand zijn die je opstuurt. Daar staat de datum van bestelling op.

Reputatie 1

Hallo, ik heb op 12 oktober, in een Odido winkel mijn abbo verlengd met een Pixel 8 Pro Beige 256gb. Dit uiteraard met oog op de gratis pixel watch 2 waarvoor je tussen 4 en 16oktober moest bestellen.

Ik kreeg op dezelfde dag een mail met de boodschap dat mij toestel 23 oktober thuis geleverd zou worden. 

Een dag later kreeg ik een SMS (geen mail) dat mijn toestel pas tussen 3 en 7 november geleverd zou worden. Ok, jammer maar geen ramp want dan ben ik nog op tijd voor het claimen van de watch.

Nu kreeg ik gister (20okt) weer een sms met de boodschap dat ik "een toestel heb besteld die niet op voorraad is en we horen nog wanneer dat wel zo is, wil je annuleren of wachten?" Etc

Dit valt nu dus behoorlijk in het verkeerde keelgat, omdat natuurlijk zeker wil weten of ik mijn toestel op tijd binnen krijg voor het claimen van de watch die me beloofd is.

Ik heb gebeld met de klantenservice en die riep iets over het uitfaseren van deze toestellen?? (Ze zijn net uit en ik heb bij jullie besteld??) Het gesprek eindigde op dat het toestel nog binnen ZOU kunnen komen maar dat ze dat niet zeker weten. Ik vind dit erg slechte service en het stelt me enorm teleur. Ik kan ook niet switchen van toestel omdat ik dan buiten het tijdvak van aankoopdatum val voor het claimen van de pixel watch 2.

Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de levering van mijn toestel verwachten? Ik heb bij jullie besteld, op tijd, binnen een bepaald tijdvak, met daarbij de belofte gratis een pixel watch 2 te kunnen claimen. Ik wil graag zeker weten of dit goed gaat komen?

 

Mvg, F

Goedemorgen @Marciano van Odido 

Mijn traject is vergelijkbaar met bovenstaande. Ik zit nu dus al een tijdje te wachten op nieuwe leverinfo... 

Beetje scrollen door deze community leert mij dat de blauwe nooit gaat komen en ik dus eindeloos kan wachten???? Klopt dit?

Zou het niet netjes zijn als ik daar dan over geïnformeerd wordt?

Welke stappen kan ik nu nog nemen? Ik had hem niet voor niks vroeg besteld, ik wil graag gebruik maken van de actie!

 

Daarnaast zou mn verlenging ingaan op 9-10-2023 (dag van bestelling) maar ook die is niet verwerkt. Ik betaal nog steeds hetzelfde en ik kan nog steeds verlengen volgens de app …

 

Groet

Mirjam (202092071)

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @F.Karagul, geen zorgen! Je kunt de Watch alsnog claimen zodra het toestel binnen is. Voor de Watch is het namelijk de aankoopdatum van belang, dus niet wanneer het toestel daadwerkelijk wordt geleverd. Zou je je klantnummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik dit voor je uitzoeken!  @MirjamvM ik zie inderdaad dat de blauwe versie van de Google Pixel 8 Pro (256 GB) op de een tijdelijke phase-out staat. Let op; dit kan tijdelijk zijn en is dus niet zeker of deze kleur en variant nog geleverd gaat worden. Google kan namelijk niet aangeven of en wanneer het toestel geleverd kan worden. Wij weten dan niet of en wanneer we het toestel kunnen gaan leveren. Je kunt natuurlijk wachten of kiezen voor een ander toestel/variant van de Google Pixel 8 Pro. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 1

Hi @Pharwin van Odido  

deze kwestie is al opgelost in een (meerdere) andere post(s). Ook is al medegedeeld dat de toestellen 100% NIET  meer zullen komen.

Daarnaast moet de claim op tijd ingediend worden dus lijkt het me wel degelijk van belang dat je het toestel op tijd ontvangt.

ook voor @MirjamvM  Zie hier: 

 

thanks.

@F.Karagul ik heb contact gehad met Google rewards hierover. Als je voor sluiting van de campagne een mail stuurt, kunnen ze je claim nog met uitzondering behandelen.

Reputatie 1

@MirjamvM oh top. Heb tijdens dit proces ook contact met ze gehad. Gelukkig reageren ze snel en zijn ze er heel relaxed over.

Nu alleen nog even afwachten tot de watch binnenkomt =) zin in!

@MirjamvM oh top. Heb tijdens dit proces ook contact met ze gehad. Gelukkig reageren ze snel en zijn ze er heel relaxed over.

Nu alleen nog even afwachten tot de watch binnenkomt =) zin in!

Denk dat ik ook naar ga switchen naar een zwarte, dan kan ik mn claim zeer binnenkort indienen :-)

In hoeverre zijn de levertijden actueel? (Kan niet bellen ivm griep en ben al 4 dagen mijn stem kwijt. 😅) En de chat is niet bereikbaar zegt ie,... Dus kwam ik hier even kijken.

 

Afgelopen maandag een Pixel 8 in het groen besteld met 128mb na gebruik gemaakt te hebben van een verlengingsaanbod. (Kon vanaf 10/11/23) maar na de ontvangen bestelbevestiging blijft het doodstil, terwijl online wordt aangegeven dat hij op voorraad is. Bij verlengen is het toch vaak zo dat je het toestel al eerder ontvangt? En niet pas per 10/03/24? Iemand van odido met een helder licht?

De grap is dat de blauwe niet leverbaar zou zijn, maar dat ik er miraculeus ineens toch 1 ontvangen heb... Ik wilde bellen om te wisselen naar zwart, maar ineens was daar de blauwe.

Ik heb begin oktober besteld, dus zeker 4 weken gewacht 

Ook bijzonder indd!

 

Blijft hier vooralsnog doodstil 😅 maar ben te nuchter om me er druk om te maken, alleen is enige info wel gewenst. En zo jammer dat er qua communicatie gewoon verder niks wordt uitgestuurd,..

Als je niks hoort, zal het wel goed zijn... ;-)

Ze waren heel snel met communiceren dat de leverdatum uitgesteld was... Na een lange stilte was hij er toch :-)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JeroenB_, beterschap en sterkte met je stem! Dit model zou direct leverbaar moeten zijn inderdaad en je ontvangt hem inderdaad direct al, voordat je nieuwe abonnement ingaat. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik met je mee!

@Marciano van Odido het is niet meer nodig hoor! Toestel kwam afgelopen zaterdag alsnog onverwacht binnen! Dus opzich toch vrij vlot gegaan nog haha! (Al was de 6a destijds wel veeel sneller in huis)

Nogmaals, kan mee er niet druk om maken, maar communicatie mag iets eenvoudiger ingericht worden. Ben blij met de Pixel 8 😅

Reageer