Beantwoord

Gele streep in scherm bij vouwgedeelte Samsung Flip 5

  • 15 February 2024
  • 9 reacties
  • 171 Bekeken

Goedenavond,

Va eergisteren heb ik mijn Samsung Flip 5 in gebruik.

 

Alleen va gisteravond een gele streep in de vouwgedeelte in beeld zie. Hoe kan dit nou 'n 2 dagen gebruik en zuinig mee ben! Dit valt onder garantie neem ik aan.

 

icon

Beste antwoord door cliftonice15 16 February 2024, 20:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Cliftonice, tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip 5 bent gegaan! Een gele streep in het vouwgedeelte is natuurlijk niet fijn. Ik zie dat je vanmiddag ook contact heb gehad met mijn collega over de reparatie en dat hij je een mail heeft gestuurd met een link naar Samsung Repair. Gaat het hiermee lukken? Als ik je nog ergens bij kan helpen hoor ik het uiteraard ook graag. Ik sta voor je klaar.

Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een heel mooi weekend! 😊

Hi Cliftonice, tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip 5 bent gegaan! Een gele streep in het vouwgedeelte is natuurlijk niet fijn. Ik zie dat je vanmiddag ook contact heb gehad met mijn collega over de reparatie en dat hij je een mail heeft gestuurd met een link naar Samsung Repair. Gaat het hiermee lukken? Als ik je nog ergens bij kan helpen hoor ik het uiteraard ook graag. Ik sta voor je klaar.

Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een heel mooi weekend! 😊

 

Goedenavond,

 

Dat klopt! Het klopt dat de reparatie wel onder garantie zal vallen en geen meerkosten bij komen, omdat ik na 2 dagen gebruik dut gebreken heb wat ik nooit heb gehad!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi cliftonice, superfijn dat het onder de garantie valt! Laat het me gerust weten als het helemaal gelukt is met de reparatie. Ik hoop dat je je toestel snel en zonder gele streep terug hebt! 😄

Goedendag,

 

Vanuit het Service Center valt reparatie o der garantie! Wel zagen zij dat de aankoop binnen 14 dagen is en de gebreken hieronder valt.

Vanuit de Odidoshop is mij geadviseerd de retourproces te volgen, zodat ik nadien een nieuwe toestel kan bestellen

Ene kant fijn, anderzijds gaat er weer tijd overheen om voor een nieuwe toestel met dezelfde vorm abb te willlen afsluiten.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ah dat kan natuurlijk ook inderdaad! Ik zou 'm persoonlijk via het retourproces terug laten sturen. Dan heb je straks gewoon (weer) een gloednieuwe! Hij is ook direct leverbaar, dus je kan hem heel snel al in handen hebben. Retourneren kan gemakkelijk in de winkel (of via het retourformulier). Maar die keuze is uiteraard aan jou. Je hebt straks hoe dan ook een nieuwe werkende Flip 5! 😄

Het had mij koste noch moeite gespaard als het mij meteen gezegd werd. Tis dat de medewerkster via het Service Center mij dit ter plekke verteld had. Ook toen ik telefonisch contact opnam met de klantenservice dat ik binnen de 14 dagen wettelijke ( om) ruiltermijn zit is mij niks over geïnformeerd!

Nadien was ik maar doorgereden naar de Odido shop en mij daar op een briefje de site + uitleg over het retouren werd uitgelegd. Ik hoop dat het proces goed en snel afgehandeld wordt, zodat ik een nieuwe toestel daarvan in handen kan krijgen! Dit is mij niet overkomen, in de jaren dat ik klant ben en toestellen aangeschaft had.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ik moet zeggen dat ik wel snap dat het niet direct werd verteld. Dit is ook niet iets wat direct bij jou en mij opkwam, dus ik kan me voorstellen dat mijn collega direct aan het reparatieproces dacht. Ik hoop met je mee dat het snel wordt afgehandeld en dat je snel je toestel terug hebt!

Goedenavond,

Ik heb ondertussen op de website voor een nieuwe toestel gekeken en zie dat de ik de kleur lila niet opnieuw kan bestellen zodra de retourproces afgerond is van de flip 5, enkel de kleur zwart?

Is dit ivm de voorraad of anders?

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @cliftonice15, dat is inderdaad i.v.m. de voorraad. Ik zie dat deze kleur ook niet meer beschikbaar zal zijn, zowel voor de 256 GB als de 512 GB, sorry! Je kunt eventueel kijken bij onze externe partners zoals Mobiel.nl, MediaMarkt etc. of de Flip5 in deze kleur nog wel beschikbaar is! 

Reageer