Beantwoord

Gestolen telefoon en geen toegang Mijn Odido

  • 3 March 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn telefoon inclusief simkaart is 1.5 week geleden gestolen en ik wil graag mijn SIM-kaart blokkeren. Nu wil ik dat doen via de “Mijn Odido”-app, maar dat gaat lastig als ik de code per SMS krijg.

Ik zit ook nog eens in het buitenland. 


Naast het blokkeren wou ik namelijk een nieuwe SIM-kaart aanvragen (met nummer behoud indien mogelijk).


Groet,
Frank

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 4 March 2024, 12:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Frank, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je ondanks je gestolen telefoon toch een fijn verblijf hebt in het buitenland. Ik heb je simkaart direct geblokkeerd. Om een nieuwe simkaart voor je te bestellen moet ik extra controles doen. Stuur je mij alvast een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan gaan we direct aan de slag en dan heb je binnen 3 werkdagen een nieuwe simkaart thuis. Geen zorgen, je blijft sowieso je eigen nummer behouden. Is er iemand die hem naar je kan sturen of kom je binnenkort terug naar Nederland? Ik zie je berichtje tegemoet! 😄

Reageer