Google pixel 7 Pro rear camera glas kapot

  • 24 November 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Afgelopen woensdag is het glas van de rear camera spontaan kapot gegaan. Dit is een bekend probleem voor de pixel 7. Valt dat onder de garantie? Hoe kan ik een garantie claim indienen bij Odido. Telefoon is nog geen jaar oud. 

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je camera kapot is gegaan. Lees alle informatie over de reparatie en de stappen die je alvast moet nemen eerst goed op deze pagina. Je kunt langsgaan in een van onze shops of online via Dr. Mobile aanmelden voor reparatie. Zij zullen je dan laten weten of dit onder de garantie valt. Ik hoop het wel! Houd je me op de hoogte? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je camera kapot is gegaan. Lees alle informatie over de reparatie en de stappen die je alvast moet nemen eerst goed op deze pagina. Je kunt langsgaan in een van onze shops of online via Dr. Mobile aanmelden voor reparatie. Zij zullen je dan laten weten of dit onder de garantie valt. Ik hoop het wel! Houd je me op de hoogte? 😄

Reageer