Beantwoord

Gratis Pixel Watch 2 bij bestelde Pixel 8 Pro

  • 16 October 2023
  • 12 reacties
  • 3971 Bekeken

Ik heb op 16.10 een pixel 8 pro besteld. Krijg ik daar de poxel watch 2 wifi gratis bij?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 October 2023, 21:33

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tarahumara 

Op de bestelpagina staat niks over een gratis watch bij de Google Pixel 8 pro.

Bij Belsimpel staat dat wel. Dus waarom niet bij ododo zelf?

Het stond wel op de bestelpagina, maar kon het zelf ook niet meer terugvinden. Wel kwam ik deze link tegen als je daar iets naar onderen scrolled staat er een blokje over de watch 2: 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Tarahumara

Via Belsimpel kom ik ook op de promotie pagina, er staat tussen 4 en 16 oktober.

Odido deed ook mee aan deze actie maar wellicht is Belsimpel vergeten de actie weg te halen.

Proberen kan altijd.

Klik hier

Maar het is toch 16.10!

Op de pagina van Google zelf staat: Koop voor 16 oktober 2023 een nieuwe Google Pixel 8 Pro bij een deelnemende verkoper en krijg kosteloos een Pixel Watch 2 of koop een nieuwe Google Pixel 8 bij een deelnemende verkoper en krijg kosteloos de Pixel Buds Pro.

Dit staat op de google store site: Koop tussen 4 oktober 2023 en 16 oktober 2023 de nieuwe Google Pixel 8 of Google Pixel 8 Pro bij een deelnemende handelaar

Koop je op 16.10 jouw pixel 8 pro dan heb je volgens mij recht op het geschenk.

De uitleg van belsimpel bevestigt mijn standpunt:

 

Hoe ontvang ik mijn Pixel Watch 2?
1. BesteldenieuweGooglePixel8ProtijdensdeactieperiodeopBelsimpel.nlofineenBelsimpelWinkel.Deactieperiodelooptvan 4 oktober tot en met 16 oktober 2023.
2. Nadatjehettoestelinhuishebt,meldjejeaanviahttps://reward-promos.com/launch2023.Ditkantussen27oktoberen29 november 2023.
3. Nadatjejesuccesvolhebtgeregistreerd,ontvangjespoedigeenbevestigingsmailvanGoogle.
4. Nadatjeclaimisgoedgekeurd,hebjejejouwPixelWatch2t.w.v.€399,-binnen30-60dageninhuis!

Reputatie 7
Badge +15

@Tarahumara 

Dien je claim in en kijk of het lukt 👍

Ten overvloede wellicht:

 

https://reward-promos.com/reward/launch2023/nl-NL
 

De info onder deze link is tegenstrijdig: Enerzijds staat er voor 16 oktober aangekocht, anderzijds tussen 4 en 16 oktober. Aangezien vlgs Belsimpel op 16.10 gekochte pixeltelefoons in aanmerking komen voor de gratis pixel 2 watch en tussen 4 en 16 oktober ook taalkundig betekent dat op16 oktober de actie nog loopt, komen op 16.10 gekochte pixel 8 pros in aanmerking voor de gratis pixel watch 2.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tarahumara, tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro bent gegaan! Als je hem op 16 oktober bij ons hebt besteld, dan kun je straks gewoon gebruik maken van de actie hoor. Zie mijn topic over de Google Pixel 8 Pro en de actie hier: FAQ & Levertijden Google Pixel 8 en 8 Pro | Odido community

Let wel op; claimen kan pas tussen 27 oktober en 29 november, zoals te lezen is op de actiepagina van Google. Laat je het ons weten als het is gelukt? 😄

Reageer