Beantwoord

Het lukt niet met eSIM activeren

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hallo, 

Ik heb al de QR-code van de eSIM gescand, maar het staat dat het lukt niet. Wat moet ik verder doen? Het staat dat ook “no service” bij de netwerk verbinding.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 4 April 2024, 09:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @MRhistma, van harte welkom op onze Community, ik zoek dit graag voor je uit! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ****1744 tegengekomen. Let op: dit is een tijdelijk nummer dat je van ons hebt gekregen. Bij je bestelling zie ik namelijk dat je Nummerbehoud hebt aangevraagd voor je eigen nummer dat eindigt op ****8820. Daarbij zie ik ook dat je een eSIM bij je bestelling hebt aangevraagd. Echter, omdat je Nummerbehoud hebt aangevraagd, staat het abonnement nog op '’on-hold'’ en deze zal van start gaan op 11-07-2024. Op deze datum wordt je nummer overgezet op de eSIM die je nu hebt en het abonnement zal daarna van start gaan. Vanaf dan kun je ook gebruikmaken van je eSIM! De reden waarom het op deze datum zal plaatsvinden, is dat je nog in contract zit bij je huidige provider (Simpel). Op deze manier werkt Nummerbehoud, zodat je nooit met dubbele kosten komt te zitten. Je kunt tot die tijd gebruikmaken van je simkaart van Simpel met je nieuwe toestel! 

 

Reageer