[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308770 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 7

@AltVas,

Zoals aangegeven heeft Belsimpel een eigen voorraad, dus zij leveren de telefoons zelf en daar koppelen zij een abonnement van een provider aan vast. De telefoons staan dus los van T-Mobile en daarom is daar vanuit ons niet veel over te zeggen.

Voor de leveringen zijn wij volledig afhankelijk van Apple en zij bepalen hierin ook de omvang en frequentie van de leveringen. Daarom is het voor ons moeilijk om in te schatten wat er wanneer binnenkomt en daarom kunnen we ook geen exact antwoord geven op vragen als “Wanneer en hoeveel krijgen jullie binnen?”.

Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag.

Hallo,

Geldt de levertijd (1/2) weken vanaf dat hij op voorraad is? Of vanaf het moment dat ik hem heb betaald en besteld???

I had made an pre-order on the 20th of September. was waiting and wasting time for nothing. calling the customer service with no clue. cancelled my order two days ago with T-mobile then ordered my iPhone 13 pro max 256 GB blue from belsimple. it took them only one day to deliver and since yesterday I have my new phone already. Amaaaaazing service. 

Op de 20ste een iPhone 13 Pro besteld, de T-mobile service is echt waardeloos. Geeft geen vooruitzicht met kloppende levertijden. 

Order gecanceld, jammer

I ordered an iPhone 13 mini pink last Thursday. It’s supposed to be immediately available. Does someone know how long can it take? 

Reputatie 7

@JetteP 

De verwachte levertijden gelden vanaf het moment waarop je jouw bestelling hebt geplaatst.

@Paula Morales 

If it is an order you’re picking up at the T-Shop then it can take a few days, before your order has been processed, shipped and processed again by the store. If it’s an order with the delivery service, then you’ll receive a message to make an appointment shortly!

Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Reputatie 2

Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Jeetje, wat chill!! Ik heb zelf de 20 e besteld; eigenlijk de 18e maar de mailtjes kwamen pas de 20e binnen; en na m’n betaling is het verder still…pro max(grijs, 256gb). Zo gek…je zou toch verwachten dat ze ergens nog wel een statusupdate zouden sturen ofzo…maar fijn dat je hem al hebt!

Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Het is belachelijk hoe jij zo snel je telefoon hebt gekregen. Ik heb hetzelfde toestel besteld op de 21ste en helemaal stil. De klantenservice van t-mobile weet waarschijnlijk niet eens voor welk bedrijf ze werken lijkt wel eerder een callcenter. Zit precies vandaag in de 2de week van het toestel en jij hebt binnen 4 dagen een mail ontvangen. Nou veel succes met je telefoon maar  ik weet bijna wel zeker dat je de enige bent die zo tevreden is met hun service (wat je maar service noemt). Nogmaals geniet van je nieuwe toestel

Reputatie 7

Hi all,

Ik heb zojuist op een ander bericht van @miszjenny gereageerd, omdat ik graag na wil gaan wat hier aan de hand is. In voorgaande situaties bleek het toch om een misverstand te gaan en ik heb nog geen situatie gezien waarbij de wachtrij niet intact was gebleven.

In dit geval wil ik het natuurlijk ook graag even nalopen om te kijken of alles goed gaat. Als ik bericht heb ontvangen ga ik hiermee aan de slag!

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Reputatie 1

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.

Hi, 

Ik heb de 21ste van September de iPhone 13 besteld, tot op heden geen mail ontvangen van de koerier. Wanneer kan ik de mail verwachten? want ben het wachten nu wel beu. 

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.

Het is echt ongekend. Hoe denkt T-Mobile klanten te behouden wanneer ze ons in het diepe gooien en na 2 weken ons nogsteeds niet op de hoogte kunnen houden?

Reputatie 2

Ja hoor, een sms’je dat ik van AMP mail zou hebben…niet dus…als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er dat dat ook wel weer 3 dagen kan duren…nou…ben benieuwd

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist aangepast, dus in het topic van de desbetreffende iPhone 13 vind je de meest actuele informatie!

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Reputatie 1

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉

Je hebt gelijk, ik keek naar het verkeerde rijtje qua kosten. Heb zelf ook maar bij belsimpel besteld. Komt morgen binnen:joy:

Zaterdag middag mijn abonnement verlengd en betaald met een blauwe iPhone 13 pro, 128 GB, maar tot op heden nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen (ook niet in de spam box)

f

ik heb mijn bestelling een maand geleden maar kan niet heb ik mijn telefoon, iPhone 13 plus  waarom niet?

????

Reputatie 7

@Betobeto2 

Ik vermoed dat je een iPhone 13 Pro bedoelt, in plaats van een Plus. Je vindt de actuele levertijden in dit topic en berichten die verband houden met jouw bestelling kun je ook daar plaatsen.

Goedenavond, hoe weet ik wanneer de goederen geleverd worden?

Reageer