[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308769 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Kon je hem niet laten afleveren op je werk? Dat heb ik wel laten doen, werk op schiphol en laat de koerier gewoon daar heen komen :) 

Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Ik ben ook al 12 jaar klant, maar iedere keer krijg ik meer spijt dat ik mijn contract verlengd heb. 
Ik snap verder niet hoeveel meer mensen precies een iPhone Pro Max 512 Blauw hebben besteld dat mijn nog niet eens op voorraad is :( 

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Vanmorgen de klantenservice gebeld, die geven aan dat ze het lijstje zijn afgegaan. Toch bijzonder om hier dan te lezen dat mensen die nagenoeg direct hebben besteld langer (hebben) moeten wachten op bericht inzake levering en mensen die later hebben besteld wel op vrijdag geleverd krijgen. Lijstje ondersteboven gehouden of zoiets? 

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Reputatie 1

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Om 14:03 besteld maar dan zilver , ook nog niks … zou het per regio gaan of zo ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Precies mijn situatie…. en het ergste is, ik was een paar uurtjes later, omdat ik niet mocht overstappen. Anders had ik het al om 14:00 uur gekocht bij KPN ! :rage:

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Aaah oke! Ja met de release van mijn huidige (iPhone 11 Pro Max) was er enorme vertraging en heb ik uiteindelijk bij BelSimpel m’n telefoon gehaald. Ik zat toen dus sowieso niet bij de eerste levering. Hopelijk ontvang ik vandaag of morgen gewoon een berichtje dat ie klaar ligt :) 

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Ook als het op voorraad komt, als ik hoor hoe slecht de bezorgers zijn, verwacht ik mijne pas eind volgende week of zelfs de week daarna :( 

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)


Via de website dus van AMP! Die van mij komt nu ook morgen! Hoop ik….

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃

JAAAA! Zeker de moeite waard om te kijken. Ik kon dat ook. Ze komen nu zaterdag ipv dinsdag 🎉

Iemand die al bericht heeft ontvangen vanuit de T-Mobile shop?

Iemand die al bericht heeft ontvangen vanuit de T-Mobile shop?

Ja ik! 

Reputatie 1

I ordered on the 21st. Do I even have a chance of not waiting for weeks?

Reageer