Beantwoord

Kan geen pukcode opvragen

  • 1 December 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn mobiel is gisteravond per ongeluk vergrendeld en vraagt hierdoor om een PUK code. Deze PUK code kan ik alleen nergens meer vinden. Odido chatbot geeft aan dat de PUK op mijn account staat, echter is het account “te lang niet gebruikt” en moet er een nieuwe worden aangemaakt. Vermoedelijk omdat ik van Tele 2 kom en vrijwel nooit inlog op de website. Alleen om een account te maken en mijn abonnement hieraan te koppelen wordt een code naar mijn mobiel gestuurd, waar ik uiteraard geen toegang tot heb. 

Ik geef bij chatbot aan dat het niet lukt, deze zegt: “Vul je telefoonnummer en e-mailadres in op onze website. Kloppen je gegevens, dan sturen we je een mail met je puk- en pincode.” 

Een link die doodloopt zodra je op pukcode- en pincode opvragen klikt. 

 

Wanneer ik aangeef dat dit ook niet werkt geeft chatbot aan dat alle adviseurs bezet zijn, maar ik wel kan bellen. Uiteraard heb ik geen toegang tot mijn telefoon dus dit is ook niet praktisch.

 

Kan iemand mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Cristien 1 December 2023, 13:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Cemke Welkom in de community! 
De moderators zijn de aangewezen personen om je verder te helpen. 

Zet bij instellingen in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum om de moderator te laten zien wie je bent (dat kunnen wij klanten niet lezen)

Optie 2 is ga even mits mogelijk langs een prachtige Odido shop https://www.odido.nl/winkels

MVR. En succes

 

Goedemorgen @Cemke Welkom in de community! 
De moderators zijn de aangewezen personen om je verder te helpen. 

Zet bij instellingen in je forum account vast je klantnummer en geboortedatum om de moderator te laten zien wie je bent (dat kunnen wij klanten niet lezen)

Optie 2 is ga even mits mogelijk langs een prachtige Odido shop https://www.odido.nl/winkels

MVR. En succes

 

Dankjewel voor het antwoord! Ik heb de geboortedatum toegevoegd, echter zie ik geen klantnummer, deze staat vermoedelijk onder factuurspecificaties waarvoor een mijn odido account nodig is. Die ik zoals voorheen aangegeven niet kan aanmaken zonder mobiel. 

Dankjewel voor het meedenken. Ik zal er voor nu vanuit gaan dat ik gewoon op een moderator zal moeten wachten en die van de benodigde informatie voorzien.

Reputatie 7
Badge +14

@Cemke  Zet dan tijdelijk in plaats van klantnummer je telefoonnummer

Reputatie 7
Badge +14

@Cemke  hopelijk komen ze nog aan dit onderwerp toe vandaag. Zaterdag en zondags zijn er minder moderators 

Misschien  dan toch maar even langs een winkel gaan? 

 

@Cemke  hopelijk komen ze nog aan dit onderwerp toe vandaag. Zaterdag en zondags zijn er minder moderators 

Misschien  dan toch maar even langs een winkel gaan? 

Op advies toch in de pauze naar Odido geweest. Binnen 5 minuten bij de winkel opgelost. Dank!

Reputatie 7
Badge +14

@Cemke Goed gedaan! En nu ergens registreren in een notitie of mail in mail map Odido 

Ik roep maar wat😂✅ Succes en fijne weekend

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Cemke

Welkom op de Odido Community! Wij waren inderdaad dit weekend minder aanwezig hier op de Community. Super dat je wat tips hebt gegeven @CrisTien, thanks! 

Als er nog iets is, dan weet je de Community te vinden, @Cemke.

Reageer