Beantwoord

Kan niemand horen door de telefoon

  • 25 November 2023
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Goedemorgen,

 

Helaas kan ik momenteel met het bellen diegene die ik aan de lijn heb niet horen. ( luidspreker wel)

ik ben deze week 2 keer bij de Odido winkel in Helmond geweest en telkens krijgen ze een foutmelding met het activeren van sim kaart. Het schijnt aan de oude simkaart te liggen?

ik word van het kastje naar het muurtje gestuurd.ik moet zelf contact leggen met de klantenservice, omdat ze het zelf niet kunnen oplossen.

 

ik vind dit een hele vervelende situatie, omdat ik momenteel niks kan!

kan dit zsm verholpen worden?

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 25 November 2023, 16:02

Bekijk origineel

9 reacties

Zou hier een moderator naar kunnen kijken a.u.b.?

Reputatie 7
Badge +14

​​​​​​@Ebru1984  Is de oude simkaart kapot?

Kan je de nieuwe/oude Sim testen in een andere telefoon? (En andersom)  om te kijken of het een probleem van je telefoon kan zijn.

Hoor je ook niets via Whatsapp bellen? Laat even weten of het testen iets heeft uitgehaald!

De moderators kunnen je helpen maar in het weekend moet je wel geduld hebben.

Ze helpen op volgorde van binnenkomst en  🆘 berichten.

Bumpen van je bericht helpt daar niet bij en is niet toegestaan.

 

Fijn weekend 
 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ebru1984 ,

Zaken als een oude voor een nieuwe simkaart vervangen is juist iets waar ze in de winkel je direct mee kunnen helpen. Dit is een. Klant helpt klant forum.

Duidelijk!

Ik dacht dat je hier ook geholpen kon worden door moderators.

dank je wel!

@CrisTien 

 

heb van alles geprobeerd, maar het ligt blijkbaar volgens de winkel aan “oude” sim.

in de winkel hebben ze geprobeerd een nieuwe sim te activeren, maar hij gaf telkens een foutmelding, waardoor ik ben doorverwezen naar de klantenservice.

met whatsapp heb ik hetzelfde probleem.

ik kan iemand alleen via de luidspreker horen.

 

bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +14

Als je met whatsapp hetzelfde hebt dan is het onmogelijk de simkaart! Whatsapp werkt zelfs als je jouw simkaart uit het toestel haalt en gewoon via wifi verbind. Jouw toestel moet defect zijn. Is het nog korter dan 2 jaar geleden aangeschaft, neem dan contact op met de verkoper of de toestelfabrikant voor fabrieksgarantie.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

 

Helaas kan ik momenteel met het bellen diegene die ik aan de lijn heb niet horen. ( luidspreker wel)

ik ben deze week 2 keer bij de Odido winkel in Helmond geweest en telkens krijgen ze een foutmelding met het activeren van sim kaart. Het schijnt aan de oude simkaart te liggen?

ik word van het kastje naar het muurtje gestuurd.ik moet zelf contact leggen met de klantenservice, omdat ze het zelf niet kunnen oplossen.

 

ik vind dit een hele vervelende situatie, omdat ik momenteel niks kan!

kan dit zsm verholpen worden?

 

 

 

Hallo @Ebru1984, het zou aan je simkaart of aan je toestel kunnen liggen! Je kunt dit heel gemakkelijk testen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. Is er al een nieuwe simkaart besteld en gekoppeld, maar lukt het niet om deze te activeren? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account hoe het precies zit! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo Pharwin,

 

ik heb de sim kaart in een ander toestel gedaan en daarna getest. Hij deed het gewoon, dus denk niet dat het aan de sim ligt.

ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice, we gaan hem opsturen voor reparatie, omdat ze denken dat het aan de speaker ligt.

bedankt voor je reactie!

 

Groetjes,

Ebru

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ebru1984 ,

Dat klinkt heel logisch,  zeker omdat ook whatsapp het ook niet doet.

Reageer