Beantwoord

klacht

  • 21 July 2023
  • 8 reacties
  • 218 Bekeken

Fijne Hallo,

 

Sinds 3 juli zoek ik meerdere malen per week contact met T-Mobile voor een oplossing. Beloftes worden niet nagekomen en terugbel afspraken worden na gelaten.

 

Ik ben zo-ver dat ik verschillende partijen heb benaderd om mijn probleem aan de kaak te stellen. Dan maar op deze manier. Hopelijk nemen zij sneller contact op dan jullie (eindelijk) met een passende oplossing komen. De media mag weten hoe T-Mobile handelt bij fouten. Alles lekker doorspelen naar de klant! Ik ben immers twee weken voor mijn bedenktijd vies aan het lijntje gehouden door collega’s! Dit is mijn laatste poging.. Ik ben er wel klaar! Ik heb vrijwel allè gesprekken met de klantenservice opgenomen. 

 

Het volgende: Op 30 juni heb ik telefonisch contact gezocht met de verkoop afdeling. Ik wilde graag mijn toestel ophalen in de telefoonwinkel: Dat was niet mogelijk. In hetzelfde telefoongesprek is mij ook verteld dat ik het bezorgadres zelf kan wijzigen nadat de collega van verkoop de order had doorgevoerd! Hij wist dat mijn adres verkeerd was in het systeem.

 

Tot mijn verbazing kreeg om 3:00 ‘s nachts op maandag een e-mail dat mijn toestel alsnog geleverd werd naar het verkeerd adres. Met man en macht heb ik geprobeerd de verzending te blokkeren. T-Mobile gaf aan dat zij geen telefoonnummer hebben van PostNL. Ik moest zelf bellen.. Ik kreeg dames aan de lijn die in Parimaribo zaten werkzaam zijn voor PostNL. Ook zij wilde mij niet verder helpen.

 

12:45 is het toestel bezorgd op het verkeerd adres en om 12:15 belde ik voor mijn laatste poging naar PostNL voor engelstalige mensen: Toen kreeg ik wel een medewerker van PostNL die voorstelde om contact te zoeken met het Depot om alsnog de verzending te blokkeren: Het was niet gelukt. Helaas te laat (niet door mij toe doen). T-Mobile heeft hier al enkele fouten begaan. En tot op de dag vandaag mij verantwoordelijk proberen te houden van de levering en het verkeerde adres!

 

Dat kan natuurlijk niet als de verkoop in alle haast zijn slaatje wilt slaan en mij de mogelijkheid ontneemt door het toestel in de winkel op te halen.

 

Ik ben nooit teruggebeld en zelfs na weken lang bellen over de laatste status van mijn case krijg ik duidelijk antwoord; Er word mij zelfs gevraagd waneer er een MANCO onderzoek precies heeft plaatsgevonden; maar als ik zelf contact opneem dan willen jullie geen informatie verstrekken omdat het allemaal intern gebeurt;

 

Zoveel leugens en bedrog! Jullie hebben werkelijk een vaste klant verloren. Ik had dit nooit verwacht van T-Mobile.

 

Ik ben zo erg aan het lijntje gehouden en er word van mij verwacht dat ik zelf het toestel ga opsporen terwijl jullie dik dik dik de fout in zijn gegaan. Nu ik buiten de bedenktijd ben, geven jullie mij als antwoord dat T-Mobile hier buiten staat en dat ik het zelf moet oplossen. Maar vorige week zou ik teruggebeld worden door Desiree met een passende oplossing. 

 

Vandaag is er een klacht ingediend om alsnog mijn verlenging te annuleren of opzeggen en word hiervoor binnen 20 dagen teruggebeld. Ik ben stappen aan het zetten en mocht u dit lezen; graag je belofte nakomen het probleem oplossen! Ik ben zeker niet degene die fout zit! Los het op voordat er een cameraploeg in het hoofdkantoor staat.

 

Groetjes,

 

Een boze klant

 

p.s wel een onderzoek starten maar geen fouten erkennen. jullie zinken ten diepste.

icon

Beste antwoord door saschapizza 25 July 2023, 17:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

pps; moment dat ik aankondigde dat ik wilde opzeggen VOOR mijn bedenktijd zijn er beloftes gedaan!! En vandaag krijg ik een reactie dat er een klacht moet worden ingediend voordat er opgezegd kan worden… En wanneer word ik nou teruggebeld tbv mijn opzegging of oplossing? Heb vernomen dat er wel 15 Desiree’s zijn.. en als ik haar vraag; ben je van van de opzeglijn of backoffice dan krijg ik een schimmig antwoord; ik ben van alle markten, maar concreet of beloftes nakomen ho maar. bahbah.

ok die cameraploeg had ik niet moeten zeggen lol maar ik ben zo booohooosssssssssss.. want dit kunne jullie ech niet uitleggen...

Reputatie 7
Badge +14

Als je gaat verhuizen zul jij een verhuisbericht moeten doorgeven via my-tmobile. 

Zaken als een vervangende simkaart of een ander toestel worden alleem naar het bij het abonnement geregistreerde huisadres verzonden. Je kunt daar bij de besteldienst niet zomaar een ander bestemmingsadres opgeven voor een telefoon.

Als je gaat verhuizen zul jij een verhuisbericht moeten doorgeven via my-tmobile. 

Zaken als een vervangende simkaart of een ander toestel worden alleem naar het bij het abonnement geregistreerde huisadres verzonden. Je kunt daar bij de klantenservice niet zomaar een ander bestemmingsadres opgeven.

 

Nee maar bij de verkoop gesprek is meerdere keren aangegeven dat het adres onjuist is.. Medewerker had moeten wijzigen maar zei dat ik dit zelf kon doen. Maar wel de order snel doorvoeren met het verkeerd adres.

edit; wat je zegt is onjuist, had ik mijn adres gewijzigd > en betaald voor mijn verlenging > dan word word de verlenging doorgevoerd naar het adres wat de medewerker heeft verstuurd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @saschapizza 

Wat jammer om te horen dat het mis is gegaan met de levering van je bestelling. De feedback die je hebt gegeven heb ik dan ook doorgezet! Ik ben ook direct voor je gaan kijken en zie dat je case is doorgezet naar de afdeling die jou gaat verder helpen. Zij gaan ook contact met je opnemen en zorgen dat het wordt opgelost. Excuses voor hoe het is gelopen en ik hoop dat je snel van een oplossing wordt voorzien.

Mocht in de tussentijd nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Hi @saschapizza 

en ik hoop dat je snel van een oplossing wordt voorzien.

 

Snel is het niet. Maak er maar Eindelijk van.

Ik ben vies aan het lijntje gehouden om mij buiten de bedenktijd te houden. En nu word ik binnen 20 dagen gebeld met de vraag of ik alsnog kan opzeggen??? Terwijl jullie gewoon moeten erkennen dat jullie fout zitten.

 

Waar blijft Desiree? Ze zou mij vorige week al terugbellen met een oplossing??? Ik heb mijn opnames terug beluisterd. Jullie moet je schamen. Ik snap wel dat jullie geen voorstel hebben gedaan om gesprekken terug te luisteren. Wat een afgang

Letterlijk een vraag: Waarom kom jullie afspraken niet na. Desiree zou me terugbellen met een oplossing. Ze zou van alle markten zijn. Niet van opzeglijn of Backoffice.

Update: Twitter webcare is bezig. Topic kan verwijderd worden. Dankjewel