Levertijden Apple iPhone 15 Plus

  • 15 September 2023
  • 82 reacties
  • 15934 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Plus
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Plus

 

De iPhone 15 Plus toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 23-11-2023 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

82 reacties

Mijn vriend heeft al een mail en SMS gehad over zijn levering van een groene Plus, ik zelf heb de roze besteld. is deze slechter leverbaar? of kan ik vandaag nog een mail/sms verwachten? Ze zijn tegelijk besteld.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Hi ik heb 15 september een Iphone 15 plus gepreorderd. Er stond dat die leverbaar was vanaf 22 september. Betekent dat dat ik die vandaag bij een odido shop kan ophalen?

Welke kleur had je besteld? En ook afhalen bij een shop geselecteerd?

Ik de Roze op de 18e. En ik heb nog niks gehoord. Mijn vriend de groene ook op de 18e. En die krijgt hem vandaag.

Afhalen bij de shop. Ik heb de blauwe besteld. Als het klopt dat ik het pas over 2 weken krijg , had ik m niet eens besteld

Ik heb op 15 september de iPhone 15 plus Rose besteld en klopt het dat je nou 4 a 6 weken moet wachten maar ik hoop het niet dat het zo lang duurt 

 

Klopt het dat de iPhone 15 plus rose pas beschikbaar is tussen 9 oktober en 16 oktober 

Reputatie 2

Er gaan meerdere theorieën in het rond. Ik heb nu 2 maal klantenservice gesproken. En die gaven beide aan dat er nog steeds leveringen aan komen. En niet pas over 4 weken. Ik zelf heb de groene besteld op de 18e en binnen gekregen. Mijn partner de roze. En die nog niet. 
 

de tijden die ze hier aangeven is voor nieuwe bestellingen. Dat is de minimale tijd voor die. Maar voor lopende kan het eerder zijn. Maar uiterlijk Max 6 weken. Bij alle providers en winkels is de roze al snel uitverkocht. 
 

volgens Odido is de mijne ook nog steeds niet bezorgd. Dus dat systeem is ook niet te vertrouwen. Als er een mail van PostNL binnenkomt dat Stay Connected met een pakket komt. Dat is het meeste te vertrouwen. Hopen dat het snel zal zijn voor de mensen die m nog niet hebben. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Reputatie 2

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Deze levertijden geld dus voor iedereen? Zowel nieuw bestellers als dus mensen die al op de 15e besteld hebben en nog niks hebben? Info is zo onduidelijk voor iedereen. En vooral onpersoonlijk. Kom op, een miljoenenbedrijf die nog niet eens een simpel wachtrijtje kan opzetten?? Een simpel webshopje kan dit zelfs….

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, ik merk dat er wat onduidelijkheid is over de levertijden en ik geef graag wat meer helderheid! Kijk in de tabel goed naar de Vanaf besteldatum. Heb je bijvoorbeeld op 15 september besteld en staat de vanaf leverdatum op 15-09? Dan gelden de levertijden onder het kopje Levertijd voor jou. Zo zie nu bijvoorbeeld dat het Roze model voor iedereen vanaf besteldatum 15 september dezelfde levertijd voor zichzelf kan aanhouden. Heb je bijvoorbeeld de Gele variant besteld vóór 22-09? Dan gelden de levertijden die momenteel onder Levertijd staan niet voor jou, maar alleen voor klanten die vanaf 22 september hebben besteld. Kijk daarom altijd naar de Vanaf besteldatum en Levertijd op het moment dat jij hebt besteld en houd die levertijden voor jezelf aan. Ik hoop dat dit voor meer duidelijkheid zorgt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

De levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. In dit geval is er voor de volgende toestellen een wijziging geweest: Zwart 128 GB!

Als ik dit van te voren had geweten dan had ik hem niet bij jullie besteld op 15 september en gewoon bij Apple dan had ik mijn iPhone 15 plus roze al lang gehad want bij bepaalde Apple stores hebben ze hem gewoon op voorraad dus dit was mijn eerste keer en laatste keer via jullie website een telefoon + abonnement te bestellen. En hoop dat ik hem heb voor 18 oktober 

Reputatie 1

Als ik dit van te voren had geweten dan had ik hem niet bij jullie besteld op 15 september en gewoon bij Apple dan had ik mijn iPhone 15 plus roze al lang gehad want bij bepaalde Apple stores hebben ze hem gewoon op voorraad dus dit was mijn eerste keer en laatste keer via jullie website een telefoon + abonnement te bestellen. En hoop dat ik hem heb voor 18 oktober 

Je weet dat het nog steeds kan toch? Dit staat in je bestel mail en is je recht als consument. 
 

  • Ben je van gedachten veranderd? Dan kun je vóór de bezorging of het ophalen aangeven dat je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je je telefoon hebt ontvangen, heb je 15 dagen bedenktijd waarin je ons kan laten weten dat je kosteloos wilt annuleren. Lees alles over annuleren & terugsturen of ga direct naar het retourformulier. Wil je tijdens de bedenktijd toch je nieuwe abonnement gebruiken? Geen probleem. Je betaalt dan alleen de gemaakte gebruikskosten binnen die dagen.

Als ik dit van te voren had geweten dan had ik hem niet bij jullie besteld op 15 september en gewoon bij Apple dan had ik mijn iPhone 15 plus roze al lang gehad want bij bepaalde Apple stores hebben ze hem gewoon op voorraad dus dit was mijn eerste keer en laatste keer via jullie website een telefoon + abonnement te bestellen. En hoop dat ik hem heb voor 18 oktober 

Je weet dat het nog steeds kan toch? Dit staat in je bestel mail en is je recht als consument. 
 

  • Ben je van gedachten veranderd? Dan kun je vóór de bezorging of het ophalen aangeven dat je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je je telefoon hebt ontvangen, heb je 15 dagen bedenktijd waarin je ons kan laten weten dat je kosteloos wilt annuleren. Lees alles over annuleren & terugsturen of ga direct naar het retourformulier. Wil je tijdens de bedenktijd toch je nieuwe abonnement gebruiken? Geen probleem. Je betaalt dan alleen de gemaakte gebruikskosten binnen die dagen.

Ik wacht het gewoon wel af, en als ik nou kijk zijn ze bij alle Apple stores ook uitverkocht 😔Verder is dit gewoon een goeie leer voor de volgende keer.

Reputatie 1

Is er iemand die al de gelukkige eigenaar is van de iphone 15 plus & die mij (ons) in geuren en kleuren kan vertellen of hij bevalt en hoe hij is? 🥰🥰🥰

Reputatie 2

Is er iemand die al de gelukkige eigenaar is van de iphone 15 plus & die mij (ons) in geuren en kleuren kan vertellen of hij bevalt en hoe hij is? 🥰🥰🥰

Ik heb de groene 128gb. Accuduur is ruim een dag met redelijk gebruik. Reageert vlot. Had hiervoor de XR. En merkte dat die wel langzaam werd. En het grotere scherm is zeker een plus.  
 

Mijn partner wacht nog op de roze. Maar dat duurt nog even denk ik

Reputatie 1

Is er iemand die al de gelukkige eigenaar is van de iphone 15 plus & die mij (ons) in geuren en kleuren kan vertellen of hij bevalt en hoe hij is? 🥰🥰🥰

Ik heb de groene 128gb. Accuduur is ruim een dag met redelijk gebruik. Reageert vlot. Had hiervoor de XR. En merkte dat die wel langzaam werd. En het grotere scherm is zeker een plus.  
 

Mijn partner wacht nog op de roze. Maar dat duurt nog even denk ik

Thanks voor je reactie! Ik kom van de iphone 11 dus zal dat verschil ook wel merken! Ik wacht geduldig samen met je partner dan op de roze haha

Net bij de Apple Store Amsterdam geweest en die iphone15 plus roze is echt super mooi en alleen jammer dat Odido zo traag is met leveren want bij de Apple Store hadden ze gewoon op voorraad 

 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt Apple levert eerst uit aan hun eigen stores en dan de retailers en providers. Toestellen die zij zelf aan een consument verkopen wordt het meeste door hen aan verdiend.

Klopt Apple levert eerst uit aan hun eigen stores en dan de retailers en providers. Toestellen die zij zelf aan een consument verkopen wordt het meeste door hen aan verdiend.

Is er bij jullie al enig inzicht wanneer jullie hem binnen krijgen en ik heb op 15 september bij jullie besteld 🥰🥰

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB en Geel 256 GB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!