Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214462 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

416 reacties

Reputatie 1

Zojuist binnen gekregen met Post NL IPhone 15 Pro 512GB.

Reputatie 2

Nieuwe week nieuwe kansen? 

Ik heb vrijdag (laat - pas 11u s’avonds) de Pro besteld, en heb vannacht om 00:00 een SMS gekregen van Odido dat hij op voorraad is en ingepland wordt voor bezorging. 

Iphone 15 pro natural titanium 256gb

Reputatie 3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 



ligt het aan mij of is de tabel weg? 🙈

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

Same problem right here. Mine doesn’t even show up.



I had the same thing. For me the reason was that I had set my order to deliver the phone to an Odido shop so I could pick it up myself.
 

Turns out if you pick that option the Status Bestelling page will return ‘order not found’ when you try to look it up with your details. 🥲
 

Been to the Odido shop I picked, and they confirmed to me that the order actually exists. I guess there’s just no way for me to check the status of the order 🥲 

Ik heb mn toestel gisteren ontvangen. 25-09 besteld, gaat om een 15Pro 256GB Black.
De levertijd was op het moment van bestellen 3 tot 4 weken, dus het klopte in mijn geval precies. 

Reputatie 1

Ja dat is Odido. Ik heb hem vanmorgen mogen ontvangen om 0830 met PostNL. Denk dat ik wel 1 van de eerste ben die hem heeft ontvangen. Besteld vrijdag om 1430. De pro 512gd naturel titanium 

And how do you actually check order status?

I ordered a phone with an option to extend my subscription, got an email with order number, but can't find a place where I could click and check the updates. And I don't see this order on my profile

Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido

Reputatie 1

Haai!

 

op 03-10 heb ik mn Iphone 15 pro naturel besteld. Iemand die een indicatie kan geven wanneer hij dan ongeveer binnen kan zijn?🤩

Volgens de planning zou dit midden november zijn. Zou uit gaan van midden december. Annuleer en bestel bij belsimpel nu het nog kan.

Is this true? That you would get your phone sooner? 

I just checked and it says delivery next working day for the same order that I did with Odido. How is this possible???

Does anyone has an experience with this? 

If you’re lucky, yes. But there are some people who didn’t got the phone the next day and still have to wait (and gave up their waiting spot by Odido and missed their phone because of that). I don’t know why they can deliver phones more often, but probably due to contracts with Odido, or Belsimple purchases phones itself from Apple and have less customers than Odido, or something else.. 🤷🏼

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

That i wouldn’t know perhaps that is a different system

Reputatie 1

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Zondag 17-9 13:53 15 pro zwart 128GB besteld. Gisteren een SMS gekregen dat hij binnen is gekomen bij Odido. Word vandaag bezorgd door PostNL!

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben diep verontwaardigd over de schandalige manier waarop odido met deze situatie omgaat. Ik heb mijn bestelling keurig via een manager geplaatst, met de uitdrukkelijke verwachting dat deze direct op de dag van bestelling zou worden geplaatst. Ik was vol enthousiasme en rekende erop dat ik mijn telefoon op 22 september in ontvangst zou kunnen nemen, zoals ze zo nadrukkelijk adverteren met de vraag of ik als eerste de iPhone 15 in huis wil hebben. Maar tot mijn grote frustratie hebben ze zonder enige aarzeling de levertijd gewijzigd naar 4 tot 6 weken, en amper een week later hebben ze het opnieuw aangepast naar 6 tot 8 weken. Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van een pre-order als dit het resultaat is. Als trouwe zakelijke klant gedurende de afgelopen 7 jaar moet ik helaas constateren dat mijn vertrouwen in odido gestaag afneemt. Er is altijd wel iets aan de hand, en ze geven geen enkele duidelijkheid. En ondanks het feit dat ze wellicht een bericht in het Engels hebben geplaatst waarin ze uitleggen wat er aan de hand is, wil ik weten hoe ze dit hadden kunnen voorkomen en wat in hemelsnaam het nut is van pre-orderen?

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Hier ook, zaterdag besteld, gisteravond laat sms ontvangen dat beide pro’s ingepland worden voor levering. 😃

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben diep verontwaardigd over de schandalige manier waarop odido met deze situatie omgaat. Ik heb mijn bestelling keurig via een manager geplaatst, met de uitdrukkelijke verwachting dat deze direct op de dag van bestelling zou worden geplaatst. Ik was vol enthousiasme en rekende erop dat ik mijn telefoon op 22 september in ontvangst zou kunnen nemen, zoals ze zo nadrukkelijk adverteren met de vraag of ik als eerste de iPhone 15 in huis wil hebben. Maar tot mijn grote frustratie hebben ze zonder enige aarzeling de levertijd gewijzigd naar 4 tot 6 weken, en amper een week later hebben ze het opnieuw aangepast naar 6 tot 8 weken. Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van een pre-order als dit het resultaat is. Als trouwe zakelijke klant gedurende de afgelopen 7 jaar moet ik helaas constateren dat mijn vertrouwen in odido gestaag afneemt. Er is altijd wel iets aan de hand, en ze geven geen enkele duidelijkheid. En ondanks het feit dat ze wellicht een bericht in het Engels hebben geplaatst waarin ze uitleggen wat er aan de hand is, wil ik weten hoe ze dit hadden kunnen voorkomen en wat in hemelsnaam het nut is van pre-orderen?

Jup zo gaan ze met je om. Vandaag besteld morgen in huis!! na betaling 4-6 weken en na een week 6-8 weken. en als reactie: Ja maar wij zijn ook maar afhankelijk. Maar wel adverteren met levertijden die gewoon uit de duim zijn gezogen 

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone 15 Pro sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

  • Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet.

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

Maar toen er stond bestel nu morgen in huis werd dit ook 4-6 weken dus waarom proberen jullie deze rampzalige verkoop goed te praten met nog meer leugens?

 

Besteldatum 25-09 levering 3-4 weken, zijn nu in week 5 nog niets gehoord van Odido. Graag feedback over de daadwerkelijke levering: 2 x 259GB zwart. 

Helpdesk kan niets zien

 

Kan niet lang meer duren dan denk ik, heb die van mij rond 21:00 op 25-9 besteld. 

Hou vol :-D! 

Signed up for 2 new subscriptions + ordered 2 iPhones 15 pro NT 128GB on 27.09. 

On the day when I signed with Odido, they were the friendliest staff ever. They told me that I will get my phone in 3 weeks OR LESS. When asked are they sure about that, the employee was very much convinced that I would receive it in less than 3 weeks, but 3 weeks is the max period of time that I will wait.

Well, hi, 3 weeks have passed and still nothing. I just went to Odido’s store to ask what’s happening, they told me: it is what it is, it’s a slow process...We have a lot of orders, your order could take up do 3 or 4 more weeks.

Well who the f*** cares if you have more orders or if the process is slow… Don’t tell your clients that they are gonna receive their phone sooner when they aren’t going to, because you know that will convince them to sign up with your company. That is a legit scam. It’s not about the waiting time and me not getting the phones, it’s about lying to your customers. 

And before someone replies to my comment with:
Boo hoo, you can always cancel → yeah I probably can, and then I will lose 3 weeks of waiting time, then wait for a refund and go sign up with another company and start everything from the beginning. 

 

Yeah man, it sucks. A year ago I ordered my 14pro by Apple and two of my colleagues who ordered them by T-Mobile (odido) did get theres a lot quicker…. this year everything changed I guess :(

Ik heb de 15 pro op 15 september besteld en dan ophalen in een winkel. Maar nog steeds geen sms ontvangen! Is de winkelvoorraad later dan levering aan huis? 

Wat is dit voor een onzin, ik heb de naturel titanium 128gb besteld op 16 september en de levertijd was 4 tot 6 weken nu is het 6 tot 8? Kunnen jullie meer duidelijkheid geven? Niemand van de medewerkers zegt iets. 

Hello, I ordered Natural Titanuim 512GB on 20.09 and I got a text today that its in the store and I can go and pick it up

I think its coming faster than it says here

2 oktober besteld, vandaag sms gekregen dat het onderweg is. iPhone 15 pro 128gb blauw

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fabianchang, op dit moment kun je inderdaad rekenen op 2 oktober + 6-8 weken levertijd. Hiervoor kun je altijd het beste uitgaan voor de uiterste levertijd (dus 8 weken) Voor je huidige bestelling verwacht ik dat PostNL of AMP tussen 13 en 27 november contact met je neemt met de exacte bezorgdatum. Het kan natuurlijk altijd later zijn, maar ook eerder.

Hoi @Wezenberg je moet altijd kijken naar de besteldatum. Heb je je bestelling geplaatst vóór de datum die momenteel in de tabel staat? Dan zou ik even voor je kunnen kijken wat voor jou de verwachte levertijd is! Heb je op of na de besteldatum die in de tabel staat besteld, dan kun je uitgaan van de uiterste levertijd die ernaast staat.