Beste T-Mobile,
Vanaf 1 augustus gaat mijn nieuwe 2 jarige abonnement in bij jullie met toestel. Het toestel kreeg ik vorige maand al in huis. Na 3 jaar een Huawei te hebben gehad wilde ik graag een telefoon die hoge kwaliteit foto's kan maken en uiteindelijk voor de nieuwste OnePlus Nord 2t.
Nu bevalt de telefoon helemaal niet. Hij slaat regelmatig vast, hapert in beeld en bij elke app. Foto's opstarten gaat langzaam en het belangrijkste is dat de foto's niet scherp en wazig zijn bij vooral bewegende objecten. Voor een gloednieuwe telefoon verwacht ik veel beter. Ik kan nu net zo goed mijn oude telefoon weer pakken van 3 jaar oud want die presteert beter. Ik baal hier ontzettend van dat ik me heb laten misleiden door de mooie praatjes en het verkoopverhaaltje en nu met een telefoon zit die niet goed functioneert zelfs voordat mijn abonnement al is ingegaan. Ik wil graag een oplossing. Desnoods betaal ik meer bij voor een betere telefoon met betere camera.
Groetjes Amy