Beantwoord

odido haalt bkr er niet af

  • 15 November 2023
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik heb weer een mooie!

 

bezig met hypotheek. staan nog toestelkredieten open. ik betaal ze afgelopen vrijdag netjes af. direct worden er van de 4 er 3 verwijderd. die andere blijft staan. geen idee waarom, maar ok. ze hebben 3 dagen de tijd om het te regelen.

maandag, kijk ik weer, staat het er nog steeds op. ik open een chat en via chat krijg ik te horen dat alles netjes ingelost is (ik sla de chat op) en dat het er eigenlijk afgehaald had moeten zijn. ik moet even wachten.

woensdag, vandaag, kijk ik weer, staat het er nog steeds op. ik contacteer odido nu per telefoon en wat krijg ik te horen? ik kan niet in je abonnementen kijken dus kan niet zien of alles ingelost is. ik kan niet zien of er iets is doorgegeven aan bkr. je moet maar wachten.

dus ik vraag maar das gek. je kan dus niet zien of er uberhaupt iets gedaan is door jullie? antwoord nee.

ik moet nu wachten tot vrijdag a.s. en dan weer verder kijken.

dit is toch schande.

voldoe je aan alle voorwaarden, doet odido niets.

echt schandalig voor woorden.!!!!!!!

icon

Beste antwoord door Cristien 15 November 2023, 15:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @w1973 Ik ben geen moderator, maar heb bij de moderators wel even gevraagd hoe het nu zit!

Antwoord van de @Pharwin van Odido  is:

We kunnen vrij weinig aan de BKR-registratie doen, tenzij deze onterecht is. Denk bijvoorbeeld aan een herstelcode of een code die niet goed staat, terwijl de klant al heeft betaald. Maar het komt erop neer dat als de klant een toestellening afsluiten, deze altijd bij het BKR wordt geregistreerd, ongeacht de betalingen die gedaan zijn. Dit is per wet zo geregeld..

Nadat alles afbetaald is, geven we dit door aan het BKR en krijgt de klant een registratiecode met ''beëindigd'' en deze blijft sowieso 5 jaar zichtbaar.

 

 mijn opmerking als toevoeging:

Let op: dat betalingen die zijn overgemaakt verwerkingstijd hebben van minimaal 3 a 5 werkdagen. Administratie kost dit dus ook tijd. 

Mvg. 

 

Reputatie 6
Badge +6

ik heb weer een mooie!

 

bezig met hypotheek. staan nog toestelkredieten open. ik betaal ze afgelopen vrijdag netjes af. direct worden er van de 4 er 3 verwijderd. die andere blijft staan. geen idee waarom, maar ok. ze hebben 3 dagen de tijd om het te regelen.

maandag, kijk ik weer, staat het er nog steeds op. ik open een chat en via chat krijg ik te horen dat alles netjes ingelost is (ik sla de chat op) en dat het er eigenlijk afgehaald had moeten zijn. ik moet even wachten.

woensdag, vandaag, kijk ik weer, staat het er nog steeds op. ik contacteer odido nu per telefoon en wat krijg ik te horen? ik kan niet in je abonnementen kijken dus kan niet zien of alles ingelost is. ik kan niet zien of er iets is doorgegeven aan bkr. je moet maar wachten.

dus ik vraag maar das gek. je kan dus niet zien of er uberhaupt iets gedaan is door jullie? antwoord nee.

ik moet nu wachten tot vrijdag a.s. en dan weer verder kijken.

dit is toch schande.

voldoe je aan alle voorwaarden, doet odido niets.

echt schandalig voor woorden.!!!!!!!

Hallo @w1973, het heeft geen zin om hier meerdere topics voor aan te maken, deze zal ik sluiten. Ik heb je van een reactie voorzien in dit topic: 

Groetjes, 

Pharwin