Beantwoord

Odido SMS verificatiecodes ontvangen

  • 3 October 2023
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 29 reacties

Hi. Ben ik de enige die vanaf 07.02 vanochtend een 20-tal verificatiecodes ontving via de SMS van Odido, zonder dat ik ze zelf heb opgevraagd? 

icon

Beste antwoord door eric 3 October 2023, 11:45

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, vanaf 22:45 tot 2:30 heb ik meer dan 100 sms’jes ontvangen van Odido met een verificatiecode, zonder dat ik het heb opgevraagd. Ik vraag mij af hoe dit kan?

Reputatie 7
Badge +14

Als iemand anders jouw user/pass weet en probeert in te loggen stuurt het systeem een OTP sms uit. Doordat jij die ontvangt en niet de “ hacker”  is je veiligheid gewaarborgd maar het is het aan te bevelen om je mijn Odido paswoord te wijzigen!

Reputatie 2

Hoi, vanaf 22:45 tot 2:30 heb ik meer dan 100 sms’jes ontvangen van Odido met een verificatiecode, zonder dat ik het heb opgevraagd. Ik vraag mij af hoe dit kan?

Ik heb vanochtend wederom om 6.58 ongeveer 35 smsjes ontvangen met verificatiecodes. Ben blij dat ik niet de enige ben haha…

Als iemand anders jouw user/pass weet en probeert in te loggen stuurt het systeem een OTP sms uit. Doordat jij die ontvangt en niet de “ hacker”  is je veiligheid gewaarborgd maar het is het aan te bevelen om je mijn Odido paswoord te wijzigen!

Ik ga het eens proberen, maar wel raar dat er 30 smsjes worden opgehaald in slechts 2 minuten zijn.

Ik heb mijn wachtwoord gister veranderd en vannacht heb ik geen sms’jes gekregen dus ik denk inderdaad dat iemand probeerde in te loggen.

Reageer