postnl

  • 25 September 2023
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi, kan iemand mij helpen?

ik zou vrijdag 22 sep. Me telefoon ontvangen. Nu kreeg ik vrijdag zaterdag en maandag 25 sept. Een bericht dat ze een ander bezorgmoment inplannen. Ik snap niet of mijn telefoon nog gaat komen.. postnl gebeld en die geven aan dat ik me provider moet bellen. Maar Odido neemt niet op. Wat kan ik nu doen? Ik ben bang dat ik me telefoon niet krijg…


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @H.elb Het antwoord weet ik niet (de moderators helpen je verder)

Ik heb wel een Tip voor je. Download de PostNL app. Je ziet dan altijd wat er onderweg is!

Hopelijk komt je telefoon snel.
MVG. Cristien

Hi, dankjewell! Ik heb de app al en daar zie ik ook geen informatie. Ik krijg alleen een gewijzigde afspraak elke keer. Ik ben dus echt bang dat mijn telefoon kwijt is of iets in die richting.

Reputatie 7
Badge +14

@H.elb Of nog niet verzonden! Door voorraad gebrek!

Alles heeft te maken wat de fabrikant opstuurt.
Welke had je besteld?

Ik heb een iphone 15 in het roze besteld. Wel pre order. Odido geeft aan dat hij wel al verzonden is. Ik denk persoonlijk dat postnl hem kwijt is. Ik krijg namelijk al 4 dagen lang het bericht dat er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt wordt. Nu staat er dat ik hem morgen krijg… denk alleen niet dat dit het geval is

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een iphone 15 in het roze besteld. Wel pre order. Odido geeft aan dat hij wel al verzonden is. Ik denk persoonlijk dat postnl hem kwijt is. Ik krijg namelijk al 4 dagen lang het bericht dat er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt wordt. Nu staat er dat ik hem morgen krijg… denk alleen niet dat dit het geval is

En is de post al geweest?

Reageer