Promotie bij Samsung S23+ word niet geaccepteerd voor gratis smartwatch

  • 26 October 2023
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

Beste,

Ik heb afgelopen vrijdag 20-10-2023 mijn abonnement verlengd bij Odido.

Ik heb hierbij een Samsung S23+ toestel gekozen.

Nu zit hier een mooie promo bij voor de Galaxy watch 4.

Echter als ik de promotie invul op de Samsung website krijg ik een foutmelding over dat de

EAN code en het IMEI nummer niet kloppen.

Ik vul netjes beide codes in volgens wat op de doos staat van de GSM.

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Ik wil dit overigens ook bij het nieuwe toestel voor mijn vrouw doen ( een S23 ), dit gaat met dezelfde foutmelding mis.

 

Ik heb hiervoor al contact gehad met de Samsung community, maar zei zeggen dat wanneer

de EAN en IMEI niet in de lijst voorkomen zij er niks aan kunnen doen.

Ze verwijzen me nu door naar Odido.

Volgens hun heb ik een toestel ontvangen die niet aan de EAN en IMEI codes voldoet.

Hoe kunnen jullie nu een toestel aan mij geven en beloven dat ik hiermee de promotie kan aanvragen voor een gratis smartwatch als de codes niet voorkomen in de lijst bij Samsung???

 

Graag duidelijkheid hierover, want vind dit alles behalve netjes op deze manier.

 

Met vriendelijke groet,

John

 

4 reacties

Moet ik wat meer geduld betrachten, of heb ik de vraag in een verkeerd draadje gesteld??

Reputatie 7
Badge +14

@John Hamelink Sorry ik heb je topic doorgestuurd maar denk inderdaad dat geduld nodig is. 
Weet je maandag nog niets zal ik nog een melding maken.

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +9

Hi @John Hamelink 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Anders kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je ordernummer en de EAN en IMEI codes die je hebt. Dan ga ik achteraan voor je!

Hoi Hajar,

 

Het registreren is nu wel gelukt.

Bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

 

John

Reageer