Beantwoord

Recycle Deal iPhone 13 Pro

  • 23 January 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

op 29 november 2023 heb ik mij Iphone 13pro opgestuurd. Hierbij zaten er geen krassen/barsten/waterschade of lock op de telefoon. Hij was volledig naar fabrieksinstellingen teruggezet. 

Nu heb ik hier meerdere malen over gebeld. De telefoon is ontvangen en gecontroleerd en deze was in orde. Echter door een fout in jullie systeem kon dit niet verwerkt worden en zou hij teruggestuurd worden en moest ik dit in de winkel inleveren. Dit was op 3 januari nogmaals bevestigd. Tot heden 23 januari geen telefoon ontvangen of verzend bewijs.

nu krijg ik een mail waarin staat dat de telefoon is afgewezen terwijl ten tijde van opsturen er niks mis was met de telefoon zelfs extra stevig verpakt met de telefoon in een envelop met daaromheen nog luchtzakken tegen stoten. Zelf weet ik niet wat er in die tijd met de telefoon is gebeurd bij jullie en daardoor ga ik ook niet akkoord met betaling van de telefoon. Indien er schade was geweest had ik de telefoon überhaupt niet opgestuurd of iemand anders er blij mee gemaakt.

ik ben al jaren klant bij jullie en ik ga dus ook zeker niet over tot betaling.

Tevens zou ik teruggebeld worden hierover en dit is ook nog niet gebeurd, maar wel kunnen mailen.

 

Door de velen fouten bij Odido zit ik nu ook over het termijn heen van de telefoon inleveren. Per telefoon is bevestigd dat Odido hierin coulant zou zijn omdat er zoveel is fout gegaan. Wederom geen bevestiging ontvangen.

Graag ontvang ik van jullie eindelijk duidelijkheid wat er met de telefoon is gebeurd sinds hij bij jullie in bezit is.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 24 January 2024, 16:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @luijtenstan, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk even met je mee zitten kijken in je account en ik zie inderdaad dat er wat problemen zijn rondom het terugsturen van je toestel van de Recycle Deal. Er is gebleken bij de afdeling dat er een ander toestel is teruggestuurd, dan waarmee een contract is aangegaan voor de Recycle Deal. Weet je zeker dat je het juiste toestel in de goede staat naar ons terug hebt gestuurd? Ook zie ik dat je aanvraag opnieuw is verstuurd naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen je per mail informeren, wanneer er meer duidelijkheid is. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 

Goedemiddag,

Ik heb per mail bewijs aangeleverd dat het om het juiste toestel gaat ook een bevestiging vanuit jullie met daarin het IMEI nummer. Ik heb nooit een iPhone 6s in bezit gehad dus ik denk dat dit bij jullie intern verwisseld is.

Ik wil hierbij benadrukken dat ik wel degelijk de juiste telefoon heb opgestuurd.

 

Tevens heb ik meerdere malen bevestiging per telefoon gehad dat het gaat om een IPhone13 pro 128gb die teruggestuurd is en dat deze correct is ontvangen door jullie. Deze zou teruggestuurd worden door een interne fout, wat kan gebeuren, zodat ik mijn IPhone 13 pro 128GB in de winkel zou inleveren zoals door jullie gevraagd. 

 

Ook blijven jullie het bedrag proberen te incasseren terwijl hier bij jullie intern een stop op staat, vanwege de vele fouten vanuit Odido. Graag nogmaals stopzetten.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @luijtenstan, in je account zie ik inmiddels dat een collega het restbedrag voor de Recycle Deal heeft gercrediteerd en dat het openstaande bedrag nu is betaald. Je hebt voor nu geen openstaande bedragen meer! Hoe dit mis heeft kunnen gaan, durf ik ook niet te zeggen, maar wel fijn dat het uiteindelijk is opgelost! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer