Beantwoord

Restbedrag in rekening tijdens beoordelen toestel recycledeal

  • 28 February 2024
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Heb gekozen om gebruik te maken van de recycle deal en zo mijn toestel terug gestuurd via de instructies. Toestel was snel aangekomen, maar pas na contact en het maken van een case kreeg ik daar een bevestiging van. Die heb ik afgelopen zaterdag gehad, en ik zou nog reactie krijgen na het beoordelen van het toestel.

 

Maar nu zie ik dat het bedrag van de restwaarde is afgeschreven van mijn rekening afgeopen maandag. Dat heb ik gestorneerd waardoor het bedrag nu open staat.

 

En ik kan via de Odido app de status van de recycle deal niet meer volgen. Eerst werden de stappen weer gegeven onder het menu Sim, toestel en smartwatch > Abonnement en toestelkrediet. Nu krijg ik de foutmelding Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw. op die pagina.

 

Als ik contact opneem met jullie wordt mij verteld dat ik nog moet wachten. Maar als ik niet betaal komen er incassokosten boven op.

 

Gaat dit wel goed?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 March 2024, 12:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bism, van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je je toestel netjes hebt teruggestuurd. Ik heb de case direct bekeken en ik zie dat jouw toestel nog beoordeeld wordt. Mijn collega's lopen iets uit, ik gok vanwege de drukte, dus het is nog even afwachten. Ik zie inderdaad het openstaande bedrag staan. Zodra de juiste afdeling jouw toestel heeft beoordeeld zal dit ook helemaal goedkomen. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken. Mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is en zo niet, dan ga ik zelf e.e.a. navragen bij de afdeling! 😊

Case: 69209278

Hoi Bism, van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je je toestel netjes hebt teruggestuurd. Ik heb de case direct bekeken en ik zie dat jouw toestel nog beoordeeld wordt. Mijn collega's lopen iets uit, ik gok vanwege de drukte, dus het is nog even afwachten. Ik zie inderdaad het openstaande bedrag staan. Zodra de juiste afdeling jouw toestel heeft beoordeeld zal dit ook helemaal goedkomen. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken. Mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is en zo niet, dan ga ik zelf e.e.a. navragen bij de afdeling! 😊

Case: 69209278

 

Nog bedankt voor je reactie Marciano!

Helaas nog niks gehoord en het bedrag voor het toestel staat nog open. Dus het is nog niet behandeld.

Wil jij eens kijken of er een update is?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi bism, geen dank! Ik heb direct gekeken en ik zie geen updates in de case. Op welke datum heb je precies de mail ontvangen dat het toestel ontvangen is? Vanaf dat moment duurt het gemiddeld 14 dagen, voordat je per mail reactie krijgt, maar ik verwacht eigenlijk dat dit uiterlijk vandaag of morgen zal zijn. Laat het me maar weten, als die 14 dagen (+ 1 a 2 dagen weekend) voorbij zijn. Dan zet ik een case voor je door, zodat dit wordt uitgezocht. Ik hoor het graag van je! 

24 februari heb ik de mail ontvangen.

Heb ook weer contact gehad met de klantenservice. De case voor het beoordelen zou geheel gesloten zijn. Nieuwe case gemaakt, binnen 2 dagen zou ik wat horen. Zit nu op de derde dag, niks gehoord geen mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi bism, sorry voor de late reactie. Ik zag je topic even niet meer in mijn 'bak' staan. Ik zag inderdaad dat de case was gesloten. Daarom wilde ik de nieuwe case voor je aanmaken. Ik zie dat mijn collega dit vanochtend heeft gedaan en dat de case inmiddels bij de juiste afdeling ligt en dat Nathalie 'm oppakt. Ik heb er de volle vertrouwen in dat zij het snel voor je in orde gaat maken en dat je snel iets hoort. Stuur mij gerust ook na het weekend een reminder, dan kijk ik graag of er een update is.

Dit is het nieuwe casenummer: 69701959.

Reageer