Beantwoord

S24 Ultra cashback en watch

  • 1 February 2024
  • 9 reacties
  • 676 Bekeken

Op 25 januari heb ik de S24ultra  besteld ivm de cashback (upgrade) en gratis watch aktie. De volgende dag ontving ik een sms dat levering vertraagd was. Vandaag 1februari kon ik de S24ultra ophalen in de winkel. De afleverbon is gedateerd op 1februari, hoe beïnvloedt dat de cashback aktie, ik las in een eerdere vraag hier dat de bon op de besteldatum of iig binnen de aktie datum zou staan.

Via welke link vraag ik deze twee voordelen aan.

icon

Beste antwoord door Renebier 14 February 2024, 22:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Renebier, welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Als je op 25 januari je bestelling hebt geplaatst heb je sowieso recht op de acties. Op de kassabon staat echter wel de datum van ophalen. Registreren voor de acties kan via deze pagina's

Stuur bij het registreren ook een bewijs/screenshot van je bestelling mee waar de besteldatum van 25 januari op staat. Dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Renebier, welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Als je op 25 januari je bestelling hebt geplaatst heb je sowieso recht op de acties. Op de kassabon staat echter wel de datum van ophalen. Registreren voor de acties kan via deze pagina's

Stuur bij het registreren ook een bewijs/screenshot van je bestelling mee waar de besteldatum van 25 januari op staat. Dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Geweldig, de cashback is goedgekeurd, van de tweede (galaxy watch) aktie heb ik alleen een bevestiging, is het normaal dat deze goedkeuring langer duurt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Renebier, top dat de cashback al is goedgekeurd! Het kan ongeveer 2 weken duren, voordat Samsung de Galaxy Watch heeft goedgekeurd, dus dat is normaal. Ik ga er vanuit dat je die goedkeuring ook binnenkort ontvangt. Laat je het me weten als het zover is en als je 'm hebt ontvangen? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😎

Hier hebben wij ook problemen mee. Op 30 maart 2024 een galaxy s24 besteld maar omdat hij niet op voorraad was pas op 3 april kunnen halen, nu is de gratis watch bij samsung afgewezen. Wat kunnen we hier aan doen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Elrekkis, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie. Op de kassabon staat dan inderdaad 3 april, maar als je bij het registreren ook een bewijs/screenshot van je bestelling meestuurt waar de besteldatum van 30 maart op staat, moet het goedkomen. Ik hoor het graag van je!

Dat gaat dus helaas niet. Je kan  maar 1 document uploaden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Elrekkis, hmm dat klopt niet. Je moet meerdere bijlages kunnen uploaden. Heb je een screenshot van de pagina voor me?

We hebben het nu anders geprobeerd. Alles bijelkaar gevoegd op 1 document.. we zullen zien hoe dat gaat

Reputatie 6
Badge +6

@Elrekkis dat is ook helemaal goed, zo lang Samsung maar alles kan inzien wat nodig is voor deze actie. Na goedkeuring streeft Samsung ernaar om de Watch binnen 6 weken bij je te leveren. Voor vragen hierover, kun je het beste terecht bij Samsung! 

Reageer