Beantwoord

Samsung S9 verbreekt soms verbinding tijdens bellen

  • 4 February 2022
  • 2 reacties
  • 698 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn moeder heeft een Samsung S9. Deze telefoon heeft ze van mij overgenomen, dus de telefoon is nu zo'n drieënhalf jaar oud.
Sinds een paar maanden wordt tijdens het bellen zomaar de verbinding verbroken. De telefoon valt niet uit en de batterij is ook niet leeg. Er valt geen pijl op te trekken: de ene keer verbreekt ie de verbinding wel, maar de andere keer niet. Als de verbinding is verbroken, kan je wel meteen terugbellen om het gesprek voort te zetten.
Het is natuurlijk heel vervelend dat je telkens middenin een gesprek wordt onderbroken. Hebben jullie een idee wat het probleem is en hoe we dit zouden kunnen oplossen?

 Groeten,

Iris

icon

Beste antwoord door eric 4 February 2022, 10:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Iris Postma welkom bij de community.

Staat je telefoon misschien ingesteld op Vowifi? Dan heb je kans dat als je moeder uit wifi dekking loopt, en 4G binnen niet aanwezig is, dat de verbinding wegvalt. Je zou het toestel zo kunnen instellen dat bellen altijd via 3G verloopt. (dan zet je het vinkje vij 4G / VOLTE bellen uit). Misschien maakt dat een verschil.

Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het inmiddels uitgeschakeld, dus we kunnen nu ontdekken of dit het probleem is.