Beantwoord

Simkaart Activeren vanuit Indonesie

  • 26 January 2024
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Hi moderator team,

 

Ik verblijf momenteel in Indonesië, en ben niet in staat om een Odido-winkel te bezoeken voor advies/hulp. Ter info, mijn vorige simkaart ben ik verloren, en die heb ik vervolgens geblokkeerd.

Ik heb al twee keer een nieuwe simkaart gekocht om mijn nummer weer te activeren, en deze via post vanuit NL naar Indonesie gestuurd. Het activeren van de eerste sim kaart lukte niet, ook niet via IDIN validatie. De 2e simkaart heb ik nog ongebruikt in mijn bezit, en die zou ik graag willen installeren / activeren.

Eerder advies van T-mobile klantenservice om gebeld te worden om een NL nummer voor activatie, is niet van toepassing aangezien ik geen ander NL nummer bezit. Ook heb ik, voordat ik de sim-kaarten had besteld, een e-sim kaart geprobeerd te activeren, wat helaas ook niet werkte. De e-sim kaart zit nog wel op mijn telefoon.

Kunnen jullie mij aub helpen om mijn nieuwe sim kaart te activeren en mijn nummer weer te laten werken, omdat dat nummer gekoppeld is aan administratieve zaken in NL.

Veel dank alvast voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet.

 

J.

icon

Beste antwoord door Meneer J 26 January 2024, 14:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi J, wat heerlijk dat je in Indonesië bent! Hoe is het daar?

Een nieuwe simkaart activeren in het buitenland, zonder werkende oude sim kan erg tricky zijn, maar ik help je hier graag bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek om te reageren met een kopie van je ID. Zodra je deze hebt gemaild, pakt mijn collega de case op en activeert hij je nieuwe simkaart. Hij streeft ernaar om dit binnen 4 uur te doen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi J, wat heerlijk dat je in Indonesië bent! Hoe is het daar?

Een nieuwe simkaart activeren in het buitenland, zonder werkende oude sim kan erg tricky zijn, maar ik help je hier graag bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek om te reageren met een kopie van je ID. Zodra je deze hebt gemaild, pakt mijn collega de case op en activeert hij je nieuwe simkaart. Hij streeft ernaar om dit binnen 4 uur te doen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Dank voor de snelle reactie @Marciano van Odido, ik neem contact met jou op. Gr

Reageer