Beantwoord

sms/ chronologie tijd

  • 2 January 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Hi ik hoop echt jullie met me kunnen meedenken 

Het is nu al een paar keer gebeurd; Als ik mijn telefoon uit had staan, ik bij aanzetten sms'jes binnen kreeg in verkeerde tijd chronologie 

(dit is weliswaar bij 1 nummer oftewel 1 persoon) 

dus berichten van 's avonds kwamen eerder binnen dan s’ochtends verstuurd 

(soms uren later kwamen deze alsnog binnen) 

Hoe is dit mogelijk?

moet ik denken bv aan duo sim? 

blijven berichten die niet afgeleverd kunnen worden, in de wacht staan’ op de telefoon zelf?

Alvast bedankt 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 4 January 2024, 15:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @onlyou, we proberen altijd zo veel mogelijk in oplossingen mee te denken en goed dat je dit aangeeft! Als je je toestel uit hebt en deze weer aan zet, zou het best kunnen dat je berichten in een andere volgorde binnenkrijgt. Dat heeft dus te maken met dat je toestel uit staat en de berichten die naar je worden verstuurd, dus niet aankomen. Deze komen pas bij je aan, zodra je toestel aan is en het zou dan best goed kunnen dat het niet in de juiste volgorde is. Dat kan namelijk alleen als je toestel aan is en heeft te maken met de verbinding met het netwerk. Zodra je toestel verbonden is met het netwerk, kan je toestel weer berichten ontvangen. De berichten die zijn verzonden (toen je toestel uit was), komen dan ook bij je binnen, maar dan kan het inderdaad heel goed zo zijn dat het niet op chronologische volgorde binnenkomt. Hier kunnen we vrij weinig aan doen, sorry!

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer