Beantwoord

Telefoon kwijt/gestolen

  • 2 March 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Beste,

Ik ben ook mijn telefoon verloren of hij is gestolen en ik wil nu graag mijn SIM-kaart blokkeren. Ik kan echter niet inloggen in Mijn Odido, omdat dit via 2-staps verificatie gaat en ik de code niet via sms kan ontvangen… 

 

Verder wil ik een nieuw SIM kaart bestellen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,
Faëlle

icon

Beste antwoord door Cristien 2 March 2024, 22:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @faelle  Akelig dat je Telefoon is gestolen!🫣 ze zijn niet goedkoop tegenwoordig! 

Gelukkig zijn morgen in de meeste plaatsen de shops open wat op dit moment de snelste hulp bied! Ook kan je dan gelijk je nieuwe simkaart activeren.
Neem wel je ID mee (soms vragen ze daarom)

https://www.odido.nl/winkels 

Je mag uiteraard ook wachten op de hulp van moderators maar in het weekend kan dat wel even duren. 
Groetjes 
 

Reputatie 7
Badge +14

@faelle  Ben je naar een shop van Odido geweest om het op te lossen? Of heb je nog hulp van een moderator nodig? Als het mogelijk is laat het dan even weten a.u.b.

Fijne Avond

Reputatie 7
Badge +9

Hi Faëlle, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je ondanks je gestolen telefoon toch een fijn weekend hebt gehad. Goed om te zien dat je direct aan de bel trekt en ik zie dat mijn collega je simkaart zaterdag heeft geblokkeerd. Is er ook al een nieuwe simkaart voor je besteld? Zo niet, stuur mij dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan doe ik nog een extra controle en dan heb je binnen max. 3 werkdagen je nieuwe simkaart in huis! 😊

Reageer