Beantwoord

Telefoon retourneren

  • 21 December 2023
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb ten tijden dat odido nog tele2 was een telefoon aangeschaft. Aanschaf datum 26-08-22. Nu begint deze telefoon steeds meer mankementen te vertonen. Na het 1e half jaar is het hele scherm + batterij ook al vervangen. Er vanuit gaande dat de standaard garantie periode 2 jaar is zou ik hem liever retourneren en het aankoopbedrag terug krijgen of een vervangend toestel willen. Mocht het na een half jaar voor de 3e keer fout gaan.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 December 2023, 10:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Simon, tof dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Minder fijn dat je telefoon mankementen begint te vertonen. Retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen of een vervangend toestel ontvangen is niet mogelijk. Retourneren/annuleren kan alleen binnen 14 dagen na de aankoop. Heb je het scherm en de batterij via ons (Dynafix) laten vervangen? Met de 2 jaar garantie kan je je toestel sowieso nogmaals op kunnen sturen ter reparatie. Dynafix kijkt dan wat er precies gerepareerd moet worden, en als dit onder de garantie valt dan repareren zij dit kosteloos voor je. Mocht het een mankement zijn dat buiten de garantie valt, dan sturen ze je eerst de kosten op. Of je hier dan mee akkoord gaat is volledig aan jou. 

Op deze pagina vind je alle informatie over het reparatieproces en hier kan je je toestel ook aanmelden: Reparatie van je telefoon | Odido

Ik hoop dat je toestel dan weer lang mee kan! Als mijn berekening klopt zou je bijna kunnen verlengen, wellicht is dat ook een optie voor je, een nieuw toestel?

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer