usb tethering aanzetten

  • 13 July 2023
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Heb sinds gisteren samsung a34 5g,kan usb tethering niet aanzetten om via usb-hdmi kabel tv kijken,bolletje blijft grijs probleem had ik voorheen bij de s10 na veel rommelen kwam ik toen bij instelling om usb naar spiegelen te zetten.Helaas lukt mij dit niet bij de a34.iemand een oplossing? Bij Tmobile weten ze het ook niet


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jp metten 

Excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic over het hoofd is gezien. 

Is het inmiddels gelukt om je hotspot aan te zetten? Ik ben geen Samsung expert (ben een iPhone gebruiker, , maar ik denk wel graag met je mee! Ik zie op deze pagina van Samsung een uitleg over hoe je mobiele hotspot kan aanzetten. Mocht dat niet werken dan zou je kunnen proberen om je netwerkinstellingen te resetten. Als dat ook geen oplossing bied dan adviseer ik je om je vraag op de Samsung Community te stellen en daar helpen ze je graag verder! 

Reputatie 7
Badge +14

@Hajar ,

Deze klant wil graag haar telefoon op een Televisie aansluiten zodat het beeld groot wordt weergegeven. Is dus inderdaad puur een toestel vraag, gaat niet over mobiele connectiviteit.

@Jp metten Misschien kun je eens spelen met Smart View

 

 

Reageer