informatie

Aanvragen nieuwe simkaart

  • 4 December 2018
  • 54 reacties
  • 5949 Bekeken
Aanvragen nieuwe simkaart

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Hoi @Ageeth, geen zorgen, ik heb je zojuist beantwoord in jouw eigen topic! 😊
Ik wil een nieuwe telefoon kopen, daarin moet een nano simkaart. Ik heb nu al een hele tijd een micro simkaart. Ik weet dat je een nieuwe simkaart kunt kopen in de winkel of online kunt bestellen. Maar ik las ook dat als je huidige simkaart verouderd is, je gratis een nieuwe simkaart kunt krijgen. Hoe weet ik of mijn simkaart verouderd is? Volgens My-T-Mobile is het een 3 in 1 maar dat is niet zo!
Oke bedankt!

Dan wacht ik het wel af.
Reputatie 7
Badge +9
Hi lindsen,

Heb voor je gekeken en je komt inderdaad in aanmerking voor een nieuwe simkaart. Ik heb hem ook opgestuurd deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Ik denk dat je hem misloopt in verband met je vakantie. Als je direct een nieuwe simkaart wilt dan kun je ook langs een T-Mobile shop gaan en daar een nieuwe aanvragen. Je kan op deze pagina de simkaart activeren!

Ik wens je een fijne vakantie!
Ik heb een Samsung A50 gekocht na 4,5 jaar mijn S3 Neo te hebben gebruikt, maar ik heb nu een Nano sim nodig.

Volgens het T-Mobile mapje is de kaart van voor april 2014. Volgens mij is het nog een oude simkaart die ik ooit al zelf verknipt heb naar microsim formaat. Helaas kom ik er nu pas achter, want dinsdag ga ik op vakantie.

Kom ik in aanmerking voor gratis vervanging?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Ash,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of je simkaart is verouderd, maar dat is niet het geval. Je gelukkig direct een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis en dan kun je zelf de juiste formaat uitdrukken. Ik hoop dat je zo verder komt en wens je veel plezier met je nieuwe toestel!
Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon maar nu blijkt dat mijn huidige (prepaid) simkaart er niet in past. Er moet namelijk een nano kaartje in en mijn huidige sim kan ik alleen tot micro verkleinen. Op my t-mobile staat overigens wel aangegeven dat mijn sim een 3-in-1 is wat dus niet klopt. Zou ik in aanmerking komen voor een gratis vervangende sim?

Met Vriendelijke groet

Ash
Reputatie 7
HoiMobile2000,

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht zeg! Ben je er blij mee?

Ik heb meteen even gekeken of het in jouw geval om een verourderde simkaart gaat die onder deze gratis regeling valt, maar dat is niet het geval. Gelukkig kun je een nieuwe simkaart tegen een fijn prijsje en heel gemakkelijk bestellen via My T-Mobile, dus ik zou je zeker aanraden dat te doen. Je ziet je nieuwe simkaart dan voor je het weet op jouw deurmat vallen! 😁

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar!
Hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht waar een nano sim in moet. Nou zou ik volgens mijn t-mobile account een 3-in-1 sim hebben, alleen kleiner dan een micro sim wordt ie niet, het lijkt er dus op dat het een 2-in-1 kaart is. Is het mogelijk dat ik in aanmerking kom voor een vervangende sim kaart, de huidige gaat inmiddels ook al wat jaartjes mee? mvg.
Reputatie 7
Badge +9
Hi fem11,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik aan de hand van je simkaartnummer controleren of het om een verouderde simkaart gaat. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Beste T-Mobile,
Mijn simkaart is verouderd en in mijn nieuwe telefoon past alleen een nano simkaart. In mijn account staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb maar volgens mij is dat niet zo, het ziet eruit als een oude standaard kaart. Ik zie in dit topic dat ik dan in aanmerking kom voor een nieuwe simkaart? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, fem11
Reputatie 7
Badge +9
Hi Peto,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de simkaart niet is verouderd dus ik kan je geen gratis simkaart opsturen. Maar geen zorgen voor maar €5,09 kan je via My T-Mobile een simkaart bestellen. Je kan dan zelf de juiste formaat uitdrukken. Laat je even weten of het lukt? Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel!
Hallo, Ik heb voor mijn vorige telefoon mijn simkaart helaas al geknipt. En dat heeft een tijd goed gewerkt. andaag heb ik een ander toestel gekregen, en ook daar de simkaart in gedaan. Kan je zien of ik in aanmerking kom voor gratis vervanging van mijn kaart? Er staat in mijn account dat ik een 3 in 1 zou hebben. Maar dat was het dus niet. Vriendelijke groet, Ton
Reputatie 7
Badge +9
Hi hobbit,

Ik ben direct voor je gaan kijken of je in aanmerking komt voor een gratis simkaart en dat is zeker het geval. Ik heb een 3 in 1 simkaart voor je besteld die je binnen 3 werkdagen thuis kan verwachten. Je kan hem dan via My T-Mobile activeren bij> simkaart. Je kan dan ook het juiste formaat uitdrukken voor je toestel.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hallo, ik heb een hele oude simkaart en heb begrepen dat je dan het recht hebt om kosteloos een nieuwe te ontvangen. Ik zie in mijn account dat ik een 3 in 1 simkaart zou hebben maar dit is niet zo,deze is al meer dan 10 jaar oud en een grote simkaart die je niet kan uitdrukken tot een kleinere. Misschien kan je dit checken omdat de simkaart een nummer heeft. Heb nog nooit een andere gehad of aangevraagd. mvg
Hoi David,

Jammer, maar in ieder geval bedankt voor het uitzoeken!

Groetjes,

Hennink.
Reputatie 7
Hoi Hennink,

Het knippen is inderdaad geen goed idee, dat kan nadelige gevolgen hebben! Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd in ons systeem, maar de sim is niet dusdanig verouderd dat deze kosteloos vervangen kan worden. Je kunt de nieuwe simkaart gelukkig snel en eenvoudig via My T-Mobile aanschaffen!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!
Hallo,

Ik vond het na 7 jaar toch eindelijk eens tijd om mijn iPhone 4S te vervangen, maar mijn nieuwe toestel heeft een nano simkaart nodig. Volgens My T-Mobile heb ik op dit moment een 3-in-1 simkaart, maar kleiner dan micro ga ik hem echt niet krijgen zonder te knippen, en ik las hier dat dat niet een goed idee is. Kom ik ook in aanmerking voor een kosteloze vervanging of moet ik een vervangende simkaart kopen?
Reputatie 7
Hey Emily,

Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd en jouw simkaart is inderdaad verouderd, dus die ga ik kosteloos voor je vervangen! De simkaart ligt binnen 3 werkdagen op de mat en de kosten worden verrekend op jouw komende factuur. Bij de simkaart zit een brief hoe je de simkaart moet activeren.

Als je nog vragen voor me hebt, stel ze gerust! Alvast een zonnig weekend! 😎
Hallo,

Na 4 jaar heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft. Helaas heb ik nog een oude simkaart. Ik heb begrepen dat ik recht heb op een gratis nieuwe simkaart omdat mijn huidige al best oud is?

Ik hoor het graag!

Groetjes Emily
Reputatie 7
Hoi Iris07,

Oehh altijd leuk, een nieuwe telefoon. Op welk toestel is de keus gevallen? Ik hoop dat 'ie goed bevalt!

En natuurlijk hoort er dan ook een goed werkend simkaartje bij, dus dat regel ik meteen voor je. Ik heb de simkaart voor je aangevraagd (gratuittt!) dus die valt binnenkort op je deurmat.

Laat je het weten zodra je hem ontvangen hebt? 😃
Hallo,
ik heb een nieuwe mobiel aangeschaft en daar hoort ook een nieuwe simkaart bij. Ik geloof dat ik recht heb op een gratis nieuwe simkaart omdat mijn huidige al best oud is?
Ik hoor het graag!

Groetjes Iris
`Hoi Bram,

Je kunt natuurlijk zelf kijken of de simkaart beschadigd of vuil is, of slijtage vertoont. Het controleren op "leeftijd" van de simkaart, dat kunnen wij bekijken. Ik heb jouw simkaartnummer er even bij gepakt, maar dit is geen verouderde simkaart.

Als je problemen ervaart, dan kun je natuurlijk altijd via My T-Mobile zelf een nieuwe simkaart bestellen. Dit is een 3-in-1-sim en past dus in ieder toestel en je hebt deze binnen 3 werkdagen op de mat. De kosten van de simkaart worden toegevoegd op de eerstvolgende factuur.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Dan laat ik het voor nu zo, ik ervaar op dit moment geen problemen

Bedankt!
Reputatie 7
`Hoi Bram,

Je kunt natuurlijk zelf kijken of de simkaart beschadigd of vuil is, of slijtage vertoont. Het controleren op "leeftijd" van de simkaart, dat kunnen wij bekijken. Ik heb jouw simkaartnummer er even bij gepakt, maar dit is geen verouderde simkaart.

Als je problemen ervaart, dan kun je natuurlijk altijd via My T-Mobile zelf een nieuwe simkaart bestellen. Dit is een 3-in-1-sim en past dus in ieder toestel en je hebt deze binnen 3 werkdagen op de mat. De kosten van de simkaart worden toegevoegd op de eerstvolgende factuur.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Hoe weet ik of ik een verouderder simkaart heb?

Reageer