informatie

Aanvragen nieuwe simkaart

  • 4 December 2018
  • 54 reacties
  • 5949 Bekeken
Aanvragen nieuwe simkaart

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Hoi Lies,

Superleuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Bevalt 'ie goed?

Knippen van een simkaart zou ik inderdaad niet snel aanraden, ik ben te bang dat de simkaart dan beschadigd. Ik heb daarom direct een nieuwe simkaart voor jou opgestuurd en de kosten vergoed. Je zult die dus binnenkort op jouw deurmat vinden! Deze kun je uitdrukken tot het juiste formaat. :D

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?
Beste,
Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft en nu past mijn prepaid sim-kaart niet (moet een nano in). Heb een Standaard sim-kaart waarvan ik wel een Micro kan maken. Als ik inlog op My-TMobile staat er dat ik een 3-in-1-simkaart heb. Maar dat klopt dus helemaal niet. Ik mag hem toch niet knippen?
Met vriendelijke groet,
Lies
Reputatie 7
Hoi @Shiryy,

Bedankt voor je berichtje in dit topic! Zo, jij doet al een aardig tijdje met jouw simkaart. 😃 Voor deze oude Orange simkaart mag ik je inderdaad kosteloos een nieuwe toesturen. Dat heb ik dan ook direct voor jou gedaan, dus deze zul je binnenkort op de deurmat vinden.

Alvast plezier met jouw nieuwe telefoon mét werkende simkaart!
Beste,
Toen ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wou nemen, kwam ik erachter dat mijn sim er niet inpaste. Het betreft een oude simkaart van orange...

Ik zag in andere topics dat je dan in aanmerking zou komen voor een Gratis nieuwe simkaart? (aanpassen naar een kleiner formaat lukt namelijk niet met deze sim)
Met vriendelijke groet,
Shiryy

Reageer