Beantwoord

10 seconden verbinding

  • 10 December 2023
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik krijg verbinding maar naar 10 seconden wordt de verbinding verbroken. Alle providers geprobeerd maar geen verschil. Ik heb wel mobiel internet. Ook een ander telefoon geen verbetering en alle collegas met Odido hebben het zelfde probleem. KPN gebruikers en Vodafone hebben geen probleem.

icon

Beste antwoord door HSA1963 12 December 2023, 08:14

Bekijk origineel

7 reacties

Zelfde hier met 15 seconden, al 2 dagen

Ik zie ook dat er vanuit het buitenland geen verbinding met de server plaatsvindt en dus kan de buitenlandse provider de kosten niet doorbelasten en wordt de verbinding verbroken.

Als ik met de NL odido op mijn S20 vanuit DE naar NL bel word de verbinding verbroken.

Met dezelfde NL kaart op de S9 vanuit DE naar NL gaat goed.

 

Heb net ook even getest met de S21, vers uit de doos. Instelling bellen via 4G Odido uit gaat wel maar klinkt heel erg slecht. Aan klinkt veel beter en lukte zonder onderbreking.

Ik heb het zelfde probleem,

10 seconden en de verbinding stopped “Server Unreachable”, well probeert met een Pixe 7 pro en een Oppo reno 10. Ook all verschillende instellingen probeert.

Ik heb gisteren contact gehad met Odido. Er is momenteel een storing en Odido gebruiker kunnen dus niet bellen of gebeld worden in Duitsland en Oostenrijk. Er wordt al aan het probleem gewerkt om het op te lossen maar wanneer het opgelost is, is onbekend. Er prettig met het Skiseizoen voor de deur.

Reputatie 7
Badge +9

Hi all, dit is inderdaad bij ons bekend en onze IT-afdeling werkt er nog hard aan om dit op te lossen.  Een mogelijke tijdelijke oplossing is om handmatig met een andere provider verbinden om te kijken of bellen dan wel goed werkt. In Duitsland zou het via het netwerk "Vodafone D" wel goed moeten werken. Excuses voor het ongemak!

Reageer