Beantwoord

5G iphone 15 Pro

  • 16 March 2024
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb al 2 maanden mijn iphone 15 pro en had gewoon optimaal 5G overal sinds afgelopen week heb ik die niet buiten nog binnen heb al van alles geprobeerd maar hij maakt die switch niet en blijf op 4G wat is het probleem?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 March 2024, 15:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Huiswoud, van harte welkom op de Community! Tof dat je de iPhone 15 Pro hebt. Je moet natuurlijk gewoon een 5G verbinding hebben. Laten we snel kijken hoe we dit kunnen oplossen. Wil je allereerst de volgende instellingen op je toestel controleren:

  1. Heb je 5G aan staan in de netwerkinstellingen van je toestel? Wellicht is deze per ongeluk uitgezet.

  2. Heb je de meest recente versie van de software van je toestel? 

  3. Is er een verminderde dekking bekend op je adres? Je kan het via onze dekkingskaart controleren: Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido

Mocht bovenstaande allemaal in orde zijn, probeer dan even een netwerkreset en herstart je toestel even. Wellicht helpt dit. Ik hoor het graag van je, anders duik ik er graag verder in! 😄 

Ja klopt heb zelf al het geen dat bovenstaat al geprobeerd maar nogsteeds hetzelfde

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huiswoud R 

Heb je wel 5G wanneer je ergens anders in Nederland bent? Heb je een abonnement waarin 5G is inbegrepen dus niet nog een oude waarbij je het apart moet activeren?

In het begin had ik gewoon 5G overal in me buurt vooral alleen sommige plekken in huis niet maar sinds al 2 weken heb ik ook moeilijk 5g buiten alleen bepaalde plekken en dan is me internetsnelheid ook slecht is me eerste abonnement ik vind het ,gewoon raar dat hij ineens niet meer op 5g wil switchen maar blijft op 4g waar het voorheen wel zou switchen slaat op niets.

Reputatie 7
Badge +15

@Huiswoud R 

Dus 5G werkt wel op sommige plekken maar is langzaam?

Je kan hierover een melding maken op de dekkingskaart

Reageer