Hallo, ik heb vorige week een multisim via de Apple Watch app op m’n iPhone afgesloten bij mijn Odido abonnement.
Toen ik vervolgens ging sporten, zonder telefoon, verwachtte ik muziek te kunnen streamen. Dat werkte niet, er stond ook geen 4G in beeld op de Apple Watch. Op de Apple Watch stond wel mobiele data aan én T-Mobile + verbonden in beeld.
Vrijdag met Klantenservice gebeld, die verwezen me door naar de shop. Zaterdag naar de Odido shop geweest, Multisim ontkoppeld en weer gekoppeld. Had Klantenservice ook kunnen doen zeiden ze. Er stond daarna wel 4G in beeld. Bellen werkte ook via de Watch. Apple kaarten laadde ook.
Vandaag op pad zonder iPhone. Wel 4G geen netwerk. Spotify, TuneIn of Strava werken niet, die laatste app geeft geen netwerkverbinding aan.
In de Odido app zie ik wel een gekoppelde Multisim, maar geen details als ik daarop doorklik. Er lijkt dus nog steeds iets niet goed geconfigureerd te zijn.
Geprobeerd de Multisim stop te zetten en opnieuw te af te sluiten en te koppelen, dat koppelen werkte wel, maar er zijn nog steeds geen details zichtbaar in de app.
Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door bjornk_
Bekijk origineel