Blokkade na betaling

  • 22 July 2023
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Nadat ik me betaling had voltooid zou de blokkade die op me simkaart actief is opgeheven worden echter is dit nogsteeds niet gebeurt en zit ik sinds 21-07-2023 om 12:56 te wachten zodat die blokkade verdwijnt 

ik heb al meerdere keren mijn toestel aan en uit gedaan maar niks werkt en is de genoemde bedrag die vanuit t-mobile kwam ook volledig betaald (het is betaald via iDeal) 

zou graag willen dat iemand mij helpt om dit op te lossen

Hajar van Odido 9 maanden geleden

Hi @MickDenHaag 

Ik zie dat je betaling is binnengekomen en dus is je blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd. Je hebt ook nog een betalingsregeling lopen en daarvoor wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Dus mocht je nog naar het buitenland gaan dan adviseer ik je om eerst je volledige achterstand te voldoen zodat ook die blokkade wordt verwijderd. 

Als je je toestel nu opnieuw start dan zou je wel bereik moeten hebben in Nederland. Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MickDenHaag 

Is de blokkade nog steeds actief? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer,naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Hi @MickDenHaag 

Is de blokkade nog steeds actief? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer,naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

hallo @Hajar, blokkade zit er nog steeds op jammer genoeg,

ik heb u ook net een berichtje gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MickDenHaag 

Ik zie dat je betaling is binnengekomen en dus is je blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd. Je hebt ook nog een betalingsregeling lopen en daarvoor wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Dus mocht je nog naar het buitenland gaan dan adviseer ik je om eerst je volledige achterstand te voldoen zodat ook die blokkade wordt verwijderd. 

Als je je toestel nu opnieuw start dan zou je wel bereik moeten hebben in Nederland. Ik hoop dat je zo verder komt!

@Hajar het is gelukt heb weer bereik, dank u wel voor u hulp. 

Reageer