Beantwoord

Cadeau unlimited data

  • 22 October 2023
  • 10 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Ik heb afgelopen vrijdag (20-10-23) de 24-uurs unlimited data geactiveerd, maar nu hebben jullie mij ook gewoon data uit de bundel gehaald.

Ik zou graag willen weten waarom jullie dat hebben gedaan en hoe jullie het gaan oplossen?

 

 

icon

Beste antwoord door frank190189 25 October 2023, 16:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1

Hallo, is daar iemand? Of zijn jullie het al aan het uitzoeken en krijg ik zo antwoord?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @frank190189  Welkom! Waar zie jij dat het uit je normale abonnement is gegaan? 

Als de moderators vrij zijn en tijd hebben krijg je antwoord. Houd er rekening mee dat het weekend er nog tussen zat

Zet vast je gegevens in je account.

Fijne avond.

Reputatie 1

@CrisTien, als het goed is zijn de gegevens bekend bij jullie. Dat was in ieder geval wel bij T-mobile.

 

En als je het goed gezien hebt heb je kunnen zien dat ik het zondag heb gevraagd, dus er zat geen weekend tussen.

 

Ik snap dat ik niet gelijk antwoord kan krijgen maar na 2 dagen mag ik er toch een keer om vragen. En ik zie zelfs topics die nog open staan die 5 dagen of ouder zijn. En dat wil ik voorkomen.

 

Reputatie 7
Badge +14

@frank190189 Ik Ben net als jij een klant, en op zondag is het nog steeds weekend en wordt er op halve kracht gewerkt. Ongetwijfeld zijn de gegevens bekend maar vul je het in hoeven ze niet te zoeken!

 Het is privé en klanten kunnen dat deel niet zien.

De moderators beantwoorden op volgorde van binnenkomst en wat niet kan wachten.

Dat er nog vragen openstaan kan kloppen door drukten denk ik.

Bij mij kan je het zien op openings pagina van de app.

Meestal staat het dan naast mijn huidige data. Waar nu een pijl staat. 

 

 

 

Reputatie 1

@CrisTien, Dat heeft er nooit gestaan en zoals je in mijn bijlagen kan zien, is er gewoon data afgehaald die 2 dagen. 

 

Maar laten we op een moderator wachten die zo gaat reageren met een goede oplossing.

Reputatie 7
Badge +14

@frank190189  ‘Niet ZO’ hopelijk wel snel.
Ik kan niet opmaken uit de screenshot waar je data uit kwam. Dat kan jij zelf zien als in die 24 uur je standaard data minder is geworden. Mijn screen komt uit de app en dat staat er al jaren zo! 
Misschien was het je nog niet opgevallen!

Je data stopt en komt dan uit je gratis data, na 24 uur gaat het weer verder.

Was je jarig of zomaar een aardigheidje? Ik was jarig en kreeg het ook. 

Fijne avond

Reputatie 1

@CrisTien  ik ga deze discussie niet met jou aan. 

Als het goed is kan @Odido zien wanneer het verbruikt is en dan zien ze ook dat het fout is gegaan.

Dat was nog voor de verjaardag, maar die is een jaar geldig dus maakt het niet uit wanneer je hem gebruikt binnen een jaar.

 

Ik ga ervan uit dat ze snel duidelijkheid en een oplossing geven.

Reputatie 7
Badge +14

@frank190189 Helemaal goed, fijne avond! 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Frank, leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Unlimited bundel van 24 uur, maar dan moet je data natuurlijk wel daar vandaan komen! Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Reputatie 1

Ik heb een privebericht gestuurd 👍

Reageer