Beantwoord

Geen 4/5G Netwerkdekking rondom Vriezenveen - Almelo - Hengelo in 2024?

  • 4 February 2024
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Afgelopen week (3 feb 2024) in de auto onderweg met mijn echtgenote. Beiden op ODIDO netwerk met navigatie aan op onze SAMSUNG en ook haar APPLE telefoon. We reden vanuit Vriezenveen richting Almelo en daarna richting Hengelo via de provinciale en ook snelwegen. Beide telefoons hadden langdurig geen beschikbaar 4G/5G netwerk ofwel gewoon geen dekking. Navigatie routes op de telefoon werkten dus ook niet meer. Gelukkig hadden we nog de TOMTOM in de auto die ons wel verder de weg op hielp naar onze bestemmingen. Dit kan in deze tijd niet meer de bedoeling zijn? Met andere woorden dat het complete 4 of 5G netwerk gewoon er plots niet meer is in en rondom deze plaatsen. Als ik dit nog een keer ervaar dan gaan we met het hele gezin en alle abbonementen weg bij Odido. Onbetrouwbaar dus!

icon

Beste antwoord door eric 4 February 2024, 21:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Het hele Odido netwerk wordt omgebouwd naar de leverancier Ericsson. Zo maken ze gelijk het netwerk gereed voor de nieuwe 5G frequenties die eindelijk in Juli dit jaar geveild gaan worden. Het lijkt me wel raar dat er zo'n groot gebied tegelijk wordt geupdate, maar er gebeurt wel veel  zie de dekkingskaart met daar de komende 3 weken planning voor de werkzaamheden. 

Reageer