Beantwoord

Geen 5G meer

  • 6 April 2024
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb pas mijn abonnement verlengd, de nieuwe ging gisteren in. Nou kreeg ik gisteren ineens een sms dat mijn 5G toegang is stopgezet. Hoezo dat? Ik kan er helemaal niets over vinden dat dit niet in mijn nieuwe abonnement zou zitten. En de zin “mis je ons 5G netwerk? Zet 5G Toegang gewoon weer aan via Mijn Odido” in de sms slaat ook nergens op, want WAAR in Mijn Odido dan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 April 2024, 18:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bubba40 

Tegenwoordig is 5G standaard inbegrepen bij alle abonnementen. Heb je een toestel met 5G ondersteuning? Dan moet je 5G hebben.

Controleer ook of de beveiligingsmodus bij mobiele netwerken goed staat.

Ja alles staat hord ingesteld, maar vindt het vreemd dat ik een sms krijg dat mijn 5 G is uitgezet 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bubba, van harte welkom op de Community en leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat apart dat je deze SMS hebt gehad. Je hebt namelijk gewoon 5G in je abonnement. Daarom kan je de optie ook niet in Mijn Odido vinden. Zie je wel 5G in beeld staan en in je mobiele instellingen op je telefoon? 😄

Ja ik heb een IPhone 15 pro en 5G staat gewoon aan, met mijn “oude” abonnement werkte 5G ook gewoon, alleen toe ik afgelopen zaterdag over ging naar mijn nieuwe abonnement had ik alleen nog maar 4G

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bubba, ik heb direct met mijn collega overlegd en we denken dat de SMS onterecht is verstuurd, aangezien 5G wel in je abonnement zit. We zien wel een verminderde 5G dekking rond jouw thuis-adres. Kom je deze week toevallig nog op andere locaties/in andere steden? Wil je dan eens controleren of je daar wel 5G hebt. Dan kunnen we e.e.a. uitsluiten. Mocht je nergens 5G hebben, dan laat ik het graag voor je onderzoeken! Verzamel in dat geval dan ook direct - het liefst 3 - recente voorbeelden waar je geen 5G had: locatie, datum en tijdstip.

Ik hoor het graag van je! 

Ik was van de week in Rotterdam en daar had ik gewoon 5G, dus het werkt 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Super, Bubba en fijn dat het werkt! 😄

Reageer