Beantwoord

Geen app aankopen meer kunnen doen via factuur sinds naamsverandering

  • 9 September 2023
  • 20 reacties
  • 643 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de naams verandering kan niemand meer in ons gezin aankopen doen in een app,game etc.

We krijgen op ons scherm dat betaling via de mobieletelefoonrekening tijdelijk niet beschikbaar is 

komt dit nou door de naamsverandering en hoe lossen we dit op? 

icon

Beste antwoord door Melkos 12 September 2023, 12:57

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Kan je deze niet opnieuw toevoegen in je Playstore/Apple store account? 

Reputatie 1

Dat staat ingesteld ook al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar allemaal hebben we het zelfde probleem bij apple en bij play store

Reputatie 4
Badge +1

Staat het niet perongeluk uit in je account? Check dat even bij "Mijn Odido". Ik gok dat dit even tijd kost om allemaal te verwerken overal. Misschien dat een moderator je vraag beter kan beantwoorden. 

Hallo,

 

Sinds de naamsverandering kan niemand hier thuis (samsungs) meer de optie toevoegen om te betalen via telefoonrekening, dus ook niet de optie gebruiken. 

Wij gebruiken dit allemaal erg veel.

De blokkades staan uit dus dit is het geval niet.

 

Contact is er zowel via de app als telefonisch niet te krijgen

Reputatie 1

Klopt hier ook blokkades staan hier ook gewoon uit het is echt pas sinds de naamsverandering dat we niks meer kunnen kopen in de store, het lijkt wel alsof de playstore en apple store odido niet herkent als tmobile en daarom niks lukt ofzo.  

@Melkos ja precies.  Wij gebruikte het allemaal.  En je kan niet eens de optie toevoegen via Google play store. Ik heb contact gehad met Google ook en die zeggen ook je instellingen staan allemaal gewoon goed..   maar zijn wel meer dingen die (niet) goed meer werken sinds de naamsverandering. De dag voor het odido werd hebben wij allemaal gewoon gebruikt gemaakt van de optie.

Reputatie 1

@Larissadehaan95  precies wij ook .

sinds plotseling de naam was veranderd werkt niks meer kwa aankopen in de app en idd wat je zegt er zijn wel meer dingen die niet lopen. Ik hoop dat dit snel word opgelost, we zijn al erg lang klant bij t mobile maar vind hoe het gegaan is met die plotselinge naamsveranderd niet netjes en dan ook nog zoveel problemen nu zou je bijna opzoek gaan naar iets anders 

@Melkos  ja wij zijn ook al jaren klant, en elke winkel in de buurt is dicht voor verbouwing dus ook daar kan je niet heen om informatie te vragen hoe of wat…

 

Ja tis echt frustrerend.. hoop dat alles snel opgelost word.. we hebben geen keus gehad om overgenomen te worden, laat alles dan wel gewoon zoals het was...

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Larissadehaan95 en @Melkos  Alles is gebleven zo als het was met wat extra opties en een andere naam! 

TM en Tele2 waren al heel lang één bedrijf dus eigenlijk ben je niet overgenomen.

 

Het kan zijn dat hier en daar nog niet alles goed is omgezet dus heel fijn dat jullie dit melden. Als er een moderator aanwezig is gaan ze zeker kijken wat er aan de hand is.(let er wel op dat er een Max. Bedrag is wat je kan besteden via je Odion rekeningen.

Nu het goede bericht: bijna elke winkel supermarkt verkoopt app/game tegoed via kaart wat je heel simpel kan toevoegen aan je Google/apple account (daar maak ik ook altijd gebruik van) 

Voor nu is het even helaas niet anders, maar geen zorgen het komt vast wel goed.

T-Mobile en Tele2 gaan op in Odido: wat verandert er en wat blijft hetzelfde?

 

Reputatie 7
Badge +14

Naar de winkel gaan heeft niet zoveel zin. Als je de klacht hebt gemeld bij de klantenservice zul je vast niet de enige zijn er wordt er de komende tijd door de backoffice vast naar een oplossing gezocht.

Bij Google kun je ook gewoon met creditcard betalen.

@eric  ik heb bij tmobile zo vaak iets opgelost in de winkel.

 

Creditcard heb en wil ik niet. Opties die ik voorheen had waren prima.

Officiële klacht indienen gaat niet want alles loopt vast en krijg met niemand contact. Vandaar dat ik het hier probeer, maar goed we worden gedwongen af te wachten zonder reactie vanuit odido zelf.

ben al 2 uur bezig probeeren dit zelf op te lossen, zo als alweer is t-mobile een teleurstelling, ik stap wel over als me abo afgeloopen is.

Reputatie 4
Badge +1

ben al 2 uur bezig probeeren dit zelf op te lossen, zo als alweer is t-mobile een teleurstelling, ik stap wel over als me abo afgeloopen is.

Die keuze staat je helemaal vrij, of je geeft gewoon de klantenservice even de tijd om op je case te reageren. Je bent hier op een klant helpt klant forum. Maak zelf even een duidelijke topic aan met je probleem, zie dat je hier enkel reageert. Je kan altijd even bellen, chatten, Xen of Facebooken of even geduld hebben tot een moderator reageert. Deze zijn niet 24/7 aanwezig om meteen je vraag te beantwoorden op een ik herhaal nogmaals klant helpt klant forum, ga je bij geen enkele provider krijgen. Maar succes 😁

Heb het zelfde probleem wat ik ook probeer en ik heb echt alles geprobeerd..heb elke forum post hier en op google support gelezen en gedaan wat ze zeiden..maar niks werkte..toen heb ik odido gebeld en werd geholpen heb alle stappen doorgelopen met ze maar niks werkte..tot ze naar een uur zeiden misschien moet je met google support contact opnemen..heb daar nu 2 dagen emails naar gestuurd en kom geen steek verder..wat ik ook probeer odido komt niet in de lijst voor als een optie om toe te voegen als betaalmethode

Zelfde probleem, kreeg gisteren een mail van Google Play dat een betaling geweigerd was. Vele jaren geen probleem tot de naamsverandering.
Net contact gehad met de servicedesk maar werd er niet veel wijzer van, er is een probleem en ze zijn er mee bezig.

Na even Googelen blijkt dat dit probleem zich 7 jaar terug al voordeed, genoeg tijd om dit probleem te voorkomen / snel op te lossen zou je zeggen.

Hier hetzelfde probleem, erg vervelend!

Had vanmorgen ook met ze gebeld heb ze verteld dat ik niet de engiste was dat er op de forum meerdere mensen waren met dit probleem. ze zeiden dat ze geen oplossing hadden op dit moment maar dat ze klacht zouden onderzoeken.. Dus kan nu alleen maar afwachten

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Bedankt voor het melden! Wij zijn op de hoogte van de technische issue waarbij jullie momenteel geen Appstore of Google Play aankopen kunnen doen via de factuur van Odido. Onze technische afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Hi allemaal,

Bedankt voor het melden! Wij zijn op de hoogte van de technische issue waarbij jullie momenteel geen Appstore of Google Play aankopen kunnen doen via de factuur van Odido. Onze technische afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Het is opgelost voor mijn :) ging net kijken en zag t-mobile/tele2/ben in the lijst van betaling staan :) Dankje dat u ons iets heeft laten weten

Reputatie 1

Hi allemaal,

Bedankt voor het melden! Wij zijn op de hoogte van de technische issue waarbij jullie momenteel geen Appstore of Google Play aankopen kunnen doen via de factuur van Odido. Onze technische afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Het is opgelost voor mijn :) ging net kijken en zag t-mobile/tele2/ben in the lijst van betaling staan :) Dankje dat u ons iets heeft laten weten

 

Het is opgelost iedereen… dankjewel odido 

Reageer