Geen Bereik in Duitsland

  • 8 October 2023
  • 1 reactie
  • 747 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik zit dus nu in Duitsland, alleen heb ik geen service, ik heb Roaming aanstaan, handmatig de netwerkoperator geselecteerd, telefoon opnieuw opgestart, vliegtuigmodus aan en uit (een paar keer). Krijg wel berichten en kan bellen als ik WiFi Calling aanzet en op WiFi zit, maar Bellen, SMS en Mobiel Data doen het niet.

Kan dit komen doordat ik laatst pas mijn abbo heb verlengd (ben van een sim only naar een abbo met telefoon gegaan)?

Ik heb een iPhone 15 en 15 + 5 GB data.

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @viktora3 

Ervaar je nog steeds problemen met het netwerk in Duitsland? Zo ja, dan wil ik graag controleren of er een blokkade actief is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @viktora3 

Ervaar je nog steeds problemen met het netwerk in Duitsland? Zo ja, dan wil ik graag controleren of er een blokkade actief is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Reageer