Beantwoord

Geen bereik in het buitenland (spanje)

  • 30 January 2024
  • 12 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al uren geen bereik in het buitenland; en als ik dit in de Odido app aankaart zegt de chat doodleuk dat ik moet bellen (WAT IK DUS NIET KAN WANT IK HEB GEEN BEREIK)

alle andere kanalen heeft Odido zorgvuldig afgedicht zodat je nergens echt hulp kan krijgen. Als je een recensie achterlaat krijg je de opmerking via FB of Twitter een bericht het te sturen.. beiden heb ik niet. Via IG wordt er niet gereageerd; maar een e-mail adres?? Nee nee nee, dergelijke klantvriendelijkheid doet Odido niet aan…
 

nou heb ik nog steeds geen bereik, en nog steeds geen uitzicht op beter.. hoe gaat dat opgelost worden?

 

en ja ik heb ook al mobiele data gechecked, alles geprobeerd te resetten, en handmatig een andere provider gekozen; niets werkt

icon

Beste antwoord door Cristien 30 January 2024, 14:35

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Heel erg boos2   Dan is het maar goed dat je hier wel hulp kan krijgen toch?

Uiteraad isOdido ook afhankelijk van de Spaanse verbindingen.

Had je eerst wel verbinding in Spanje?

Heb je toevallig een betalingsregeling of een blokkade aan staan?

Kan je simkaart stuk zijn? Is het mogelijk om je kaart te testen? 

Laten we kijken of er via deze weg ook echt iets opgelost wordt; een reactie is iig al de eerste stap.

ja ik had bereik in spanje

nee geen blokkades of betalingsregelingen

Voordat de vraag komt, nee niemand om mij heen met Spaanse abonnementen heeft issue met het netwerk

Reputatie 7
Badge +14

@Heel erg boos2  test je simkaart eens in een andere gsm wie weet heeft de kaart kuren.

 

Simkaart heeft geen kuren

Reputatie 7
Badge +14

Simkaart heeft geen kuren

Heb je getest? 

Ik had eerder een wat venijnige reactie achtergelaten en bij deze aangepast omdat ik het ge-etter van Odido helemaal beu ben. Ik hoef verder geen contact meer met een moderator. Je kan niet verwachten dat je klanten ten alle tijden super vriendelijk blijven als je ze amper een mogelijkheid geeft om contact op te nemen over de service waar ze voor betalen en vervolgens ook nog gaat doen alsof de klant niet genoeg zijn/haar best doet

Reputatie 7
Badge +14

@Heel erg boos2  Dan moet je wachten op de hulp van een moderator.

Ik heb nog wel een tip voor je: Vriendelijkheid kost niets en brengt je veel verder.

Groetjes! 

@CrisTien nog even een tip, als je mensen als volwassenen behandeld kost dat je niks en kom je veel verder!

groetjes!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, welkom op de Community! Ik raad je allereerst aan om op een normale toon te communiceren. Dit is een klant-helpt-klant Community en je praat vooral met andere klanten. @CrisTien probeert je te helpen, zoals ze ook elke dag veel andere klanten helpt. Ze stelt je vragen om dichter bij het antwoord te komen. Als je dit opvat als beschuldiging dat je niet genoeg je best hebt gedaan, dan mag je dat uiteraard altijd aangeven, maar op deze toon wordt dit niet geaccepteerd. 

Dat gezegd hebbende help ik je graag verder zodat je snel weer verbinding hebt in Spanje. Op je e-mailadres kom ik alleen op een inactief abonnement uit (nummer met 31 op het eind). Gaat het om een ander 06-nummer? Zet dan even je telefoonnummer in je profiel en laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik met je mee! 

Okay dat wist ik niet. In dat geval @CrisTien mijn oprechte excuses; ik heb al heel wat dagen met gedoe van Odido te maken gehad en ben helemaal klaar met alle ellende. Ik wist echt mee niet dat jij niet bij Odido werkt en gewoon alleen van ene klant naar de andere probeerde te helpen; nogmaals mijn welgemeende excuses.

@Marciano van Odido dank voor je bericht. Het betreft inderdaad een ander nummer; maar ik heb inmiddels in een andere vraag aangevraagd of deze account op de community, incl alle berichten en andere data gewist kan worden.


Ik ga het anders oplossen, dus wil graag obv herroepingsrecht, de overeenkomst die gemaakt is bij het opzetten van deze account vandaag herroepen.

Reageer